21 Eylül 2008 Pazar

KUZENLER KURTLARINI DÖKERKEN:)




dj elif:)

O minik ellerden o ses nesıl çıkıyorsa?? Elif, Zeynep Ablasının hayranı, Zeynep de çok iyi idare ediyor çok seviyor Elif'i. Maşallah araları çok iyi. Hep böyle devam eder inş.



Karıştırmadığı yer yok ama en çok abisinin odasını kurcalamayı seviyor galiba. Dün abisinin tangramının parçaları yemek yapacağım tencerenin içinden çıktı:) Oyuncak sepetinde de sık sık alakasız nesnelere rastlamak mümkün. Vanilya paketi, süzgeç, .. gibi.

:)


Bazı akşamlar bu pufun üzerinde sallanarak uyuyor.

NİLÜFER KONSERİ

Bütün gün abisiyle ve Zeynep Ablasıyla oynamaktan bitap düşen Elif, akşam erkenden uyuyakaldı. Ben de taşınmadan Bahçeşehir'in nimetlerinden yararlanmak istedim ve Elif'i evde bırakıp-Bülent'e de "çok zor durumda kalmadığın sürece beni çağırma!" diyerek:)- ablamlarla birlikte Göletteki Nilüfer konserine gittim.



Konser öncesi hepimiz ayrı ayrı yerlere dağıldık

50 nin üzerinde olmasına rağmen Nilüferin saçı başı hali tavri genç kız gibiydi. Bodur tavuk her dem piliç sözünü doğrulayan bi hatundu!:) Çok güzel bir gece geçirdik, çok eğlendik. Teşekkürler Nilüfer Apla:P

Doğduğundan beri ilk defa 3,5 saat kesintisiz uyuyup rahat rahat konseri dinlememe izin verdiğin için sana da teşekkürler kuzucum.

1 yorum:

sukran dedi ki...

ay yerim ben bu kuzuyu yaaa,maşaAllah ne kadar tatlı ipekiiiim,bayıldım oyunlarına:))zeynep te,hem seviyor,hem fena kıskanıyor,dansına bile yansımış yazık;)canım benim,o da haklı,sevilen en küçük oydu;)maşaAllah kara kuzuma,3,5 saat he?biz bunu hiç görmediğimiz için,gıpta ettim walla.senin adınada çok sevindim canım..