17 Eylül 2008 Çarşamba

YENİ MAKİNAMIZDAN YENİ VİDEOLAR

Bu puf ile ne alıp veremediği var bilmiyorum ama çok uğraşıyor onunla. Yerden yere atıyor, tekmeliyor,..:)

Yaşına, cüssesine göre çok ağır ya da hacmi büyük eşyaları taşımaktan çok zevk alıyor. Kalın kalın kitapları, kocaman yastıkları,.. bir odadan öbürüne taşıyor banamısın demiyor:) Kendi küçük ama gücü kuvveti enerjisi yerinde maşallah.

Minik maymun:) Bu cıyaklamalar da yeni başladı. Evi süpürmek bile kabusa dönüştü. Ya süpürgenin tepesinde, ya fişiyle uğraşır vaziyette, ya kablosuna dolanmış,..bir an gözünü üzerinden ayırmaya gelmiyor:(

3 yorum:

sukran dedi ki...

ayyy,canım benim yaaa,ne kadar tatlı olmuş maşaAllah ipekiiim.çakıl çakmaktaş a benzemiş bu haliyle;)))puf u kaldırırken kendini zeyna zannediyor olmalı:)))Tuna da herkül zannederdi kendisini,o zavallı elektirik süpürgesini odadan odaya taşır dudurdu:))ikinci videoda,sanki elektirik süpürgesinden çıkan gıcırtıyı taklit ediyor gibi:))birde ellerini ağzına götürüp bağırmazmı,severim ben o karakuzuyuuuuu,birde sanki birine sesleniyorda,sesini duyurmaya çalışıyor gibi elini ağzının kenarına götürüyor:)canım benim,maşaAllah çok tatlı.bu arada çok sevindim canım yeni makinanıza,hayırlı uğurlu ve bol çekimli olsun;)

OZY- dedi ki...

Yeni makinanız hayırlı olsuun.
Kuzucuğun videoları çok eğlenceli, o pufla ne alıp veremediği var acaba?:)) Maaşallah süphanallah bayağı da güçlü hakikaten.

ipek dedi ki...

görüntü çakıl, gücü bambam:)
atom karınca da diyebiliriz!
o elini ağzına götürüp bağırışını da tarzanın bağırmasına benzettim ben.
ahh ahh çocukluğumuzun film ve çizgi filmlerini de anmış oldum böylece:)
ozy kaçtın yine mersin'e ha?
imkanın varsa oradan da gönder asude'nin yeni fotolarını.