7 Ekim 2008 Salı


KUZENLER BALONCUK PATLATIRKEN:)

Baloncukları görünce çok heyecanlanıyor Elif. -fotolardan da anlaşıldığı üzere:)- Yakalamak için hopladı zıpladı ama Zeynep boy avantajını da kullanarak artistik hareketlerle patlatıverdi.
Havalar sıcakken vantilatör yardımıyla yapıyordum baloncukları:) Onyüzbin baloncuk oluyordu!
Bu fotoda Zeyno'yu pop star Bayhan'a benzettim:))


Hangisini yakalayacağına karar verememiş Elif:)


Fotoğraf makinasını almak için mızırdanırken..

Şükü'nün tabiriyle "yoh yaaa":)



Son zamanlarda evdeki en sevdiği mekan abisinin masasının üzeri.

hop hop hopbalaaa!



TV izlerken dalıp gitmiş Elif.



Bu videoyu eklemeyi unutmuşum. Bayağı önce çekilmiş ama olsun.. Günden güne çok farkediyor maşallah.

"Banyo yaparmısın?" diye sorunca hep böyle üstünü başını çekiştiriyor. Burada banyo yapmasının ne kadar şart olduğunu anlatmak için sanırım kaşınmış da:) Ağzın nerede diye sorduğumda ağzını açıp kapıyor. Son gösterişi olmasından korktuğum için gözün nerede diye soramıyorum. Öyle bir parmaklıyor ki gözünü çıkarmasından endişe ediyorum.

Elif'in de, Asude Meryem gibi yediğinden bize de vermeden boğazından geçmiyor .

Elif bayramlıklarıyla..

Bayramın 1. günü Gemlik'deki çok sevdiğim eltim Mehtaplara gittik. Hem henüz bir aylık bile olmayan minik kızları Zühre Nur Hanım'ı gördük, hem de kayınvalidemleri alıp 2. günü geri döndük. Bu salıncağı Umut da Elif de çok sevdi. İnşallah yeni evimize taşınınca ben de böyle bir salıncak alacağım.

Dede-torun dönüş yolunda, feribotta.

Çirkin Elif.

Dedesi çirkin olmayı öğretti:)

Arı değil sinek ısırığı!

Koca yaz boyunca sivrisinek görmemiştik evimizde. Bu soğukta bu sinekler nerden çıktı anlamadık. Sanki arı sokmuş gibi şişti sertleşti eli:( Hele kaşınmasına hiç dayanamıyor insan:( Yüzünü de 5-6 yerden ısırmış hain sinekler. Ertesi gün intikamım feci oldu ama tabii olan oldu. Dedesi ertesi gün Elif'i o halde görünce "soyha sinekler yemiş bitirmiş çağamı":) dedi ve sinek kovucu aldı da çağamız rahat etti:)

Mutfakta makarna yerken ne aklına geldiyse abisinin odasına koştu.

Pijamasinın arkasındaki bu yama Umut hariç hiçbirimizin hoşuna gitmedi. Umut'un gönlü olsun diye o gün öyle gezdiyse de ertesi gün ilk işim o parçayı söküp çıkarmak oldu.


Topacı çekmeceden buldu çıkardı sonra tekrar yemeğine devam etti:)


3 yorum:

sukran dedi ki...

canım benim yaaa,maşaAllah git gide daha da tatlı oluyor kara kuzu.t.v.izlerken dalıp gitmiş olan fotolarının özellikle ilk 2 sine bayıldım,maşaAllah çok güzel çıkmış.birde bayramlıklarıyla olanz fotosunda çok farklı çıkmış,yazıyı okumadan önce başka birisi zannetim ipekim,ordada farklı bir güzel çıkmış.pijamasının poposuna hem güldüm,hem sevdim;)iyi etmiş dedesi,ellerine sağlık,kıyamam ben o kara kuzu çağa ya;))demekki,kız çocuğunu daha çok seviyormuş dede,bak,dayanamamış elif leyla ya;)tuna da bana zorla bişeler tıkıştırırdı elif leyla gibi:))çooook öpüyorum.başlığı yine kuzenler....diye görünce,bir önceki başlık zannedip okumamışım kaç gündür:(çooook öpüyorum sizi canım..

OZY- dedi ki...

Senin çağa maaşallah çoh datlu olmuş;)
Bizim çağa da banyo deyince vargücüyle ağlıyor:PP
Halam yanımda, kontrole geldi(çok şükür iyiymiş), fotolara bayıldı.

ipek dedi ki...

teşekkür ederim şükrancım. giderek daha sevimli daha cimcime bi kız oldu gerçekten bizim karakuzu.

yok yok, sen doğru zannetmişsin:) ben 3-5 günde ancak fotoları yükleyip yazıyı yayınlayabiliyorum. biz de sizi çooooooooook öpüyoruz:)

:)
babannesi benim yıkamamı beğenmeyip banyo işine el atınca bizim çağa da son banyolardan sonra ağlamaya başladı.
İnşallah düzelir.

halana çoook selamlar.
iyi olması beni gerçekten çok mutlu etti.
sizi de çooooooooook öptüm:)

not:haksızlık olmsın diye "o"ların aynı sayıda olmasına dikkat ettim:P