12 Eylül 2008 Cuma

Mayıs 2008
Ne çabuk alışmışız dişlerine, dişsiz hali pek tuhaf geldi:)


*Bugün ablamlardaydık. Zaten ya onlar bizde ya biz onlarda.. Taşınınca sık sık görüşme imkanımız olmaz diye her fırsatı değerlendirmeye çalışıyoruz. Elif, Zeynep ablasının oyuncaklarıyla özellikle de minik tabak tencere takımlarıyla oynamaya bayılıyor. Parmak kadar bebekleri var onları elinden düşürmüyor. Ablama "Acaba Elif bunların insan olduğunu bilerek mi oynuyor yoksa farkında değil midir?" diye sordum. (O kadar minikler ki yüzleri bile belli değil)Çok geçmeden Elif erkek olanı gözüme sokup "baba" dedi:)) Bizim sandığımızdan çook fazlasını biliyor bu cingözler. Maşallah!
*Geçen gün de oyuncak biberonu bebeğinin ağzına "mamma!" diye tıkarken yakalamıştım:)
*Küçük parçalı hiçbirşey bulundurmamaya çalışıyorum ortalıkta. Eğer ağzına götürürse benim panikleyeceğimi, tepki vereceğimi çok iyi bilmesine rağmen yerde birşey bulursa "anneeee" diye sesleniyor önce sonra ağzına götürüyormuş gibi yapıyor:)) Resmen dalga geçiyor benimle.
*İlacı görünce saldırıyor. Bayılıyor ilaç içmeye.
*Elif kaç aylıktı hatırlamıyorum sanırım 8-9 aylıktı. Tattırmak için ağzına minicik bir parça ceviz vermiştim. Anında diliyle dışarı itmesine rağmen çok kötü alerji yapmıştı Elifte. Yüzü kızarmış gözü sanki yumruk yemiş gibi şişmişti:( Geçenlerde Bülent taze ceviz almış. Elif'in hassasiyetini bildiğimiz için ona vermediğimiz gibi dokunmasına da izin vermedik. Hatta elimizi yıkamadan dokunmadık bile çocuğa. Ama Elif yine çok rahatsızlandı yüzü gözü şişti, başladı hatur hutur kaşınmaya:(( Aynı ortamda bulunması bile kuzumu hasta etti:((
*Güdümlü füze gibi nereye gitsem saniyesinde peşimde:)
*Daha hızlı koşmaya başladı. Nedense dışarıda yürümek istemiyordu yürütemiyorduk bir türlü. Bu akşam bol bol dışarıda da yürüdü.
* Kendi ekseninde dönmeyi çok seviyor. Hopluyor zıplıyor. İyice hareketlendi son zamanlarda. Ele avuca sığmıyor.

2 yorum:

sukran dedi ki...

:)))gerçekten ipekim,çok komik geldi banada elif in dişsiz hali,muzip muzipte gülmüş kerata:)maşaAllah annesi,çok şeyler yapmaya başlamış kara kuzumuz,bebeği"baba"diye gözüne sokma sahnesini canlandırdım hayalimde ve çok güldüm:))yaw,daha gelmedimi fotoğraf makinanız,özledik walla sizi.çok öpüyorum elifimi,umudimi ve seni canım..

OZY- dedi ki...

Cevize karşı bu kadar alerjik olmasına üzüldüm.
Çok şeker oldu bizim kuzular,acaba bir araya gelseler neler yaparlar diye düşünüyorum bazen, inşallah en kısa zamanda...