17 Ocak 2010 Pazar

HERŞEYİN BAŞI SAĞLIK

Yeni yıla hastalıklarla girdik maalesef:( Cuma günü Ankara'dan Özlem kızıyla bizdeydi. O gece rahatsızlandı Elif:( Cumartesi sabahı Elif'i evde babasıyla bırakıp Özlemlerle birlikte Eliflere kahvaltıya gittim. Elifle görüşmeyi, anne ve babasıyla da tanışmayı çok istediğim için gittim ama aklım evde olduğu için güzel sofranın ve birlikte olmamın tadını çok çıkaramadım:( Ct akşama doğru kayınvalidemler geldiler ve pazar günü de Bülent'i Amerikaya yolcu ettik 10 günlüğüne.
Burun akıntısı ve öksürükle başladı Elif'in hastalığı. Sonra yüksek ateş, kusma, ishal... 3 gün hiçbir şey yemedi. 11 kilodan 9,5 kiloya düştü 5 günün içinde. Resmen baygın vaziyetteydi. Ya kucakta gezmek ya da ayakta sallanmak istiyordu, ayakta bile duramıyordu:(
3 defa götürdüm doktora, çaresiz kalıp ne yapacağımı bilemediğim zamanlarda da sürekli doktorumuzu aradım.(ağlamaklı bir ses tonuyla)
Elif iyileşmeden Umut rahatsızlandı:( Onda da kusma ishal yüksek ateş... Yatak-yorgan, koltuklar, halılar da nasibini aldı, neredeyse her yer kirlendi. Bir birini sokuyorum banyoya bir diğerini.. Gecemiz gündüzümüze karıştı tam anlamıyla kabus gibiydi.
Elif'in ishali geçti diye sevinmeye kalmadı kabızlık problemi başladı, onun için ilaç kullanmaya başladık. Biraz birşeyler yiyince canlanıp kucaktan inmeye başlamıştı ki bu sefer de çok tahriş olduğu için oturamadığından kucaktaydı. Bu arada Umut'un kulağı ağrıyor, ağrıdan ağlıyor...
Avazım çıktığı kadar bağırıp kaçmama az kalmıştı ki çok şükür dünden beri ikisi de iyi. Elif, eski kilosuna olmasa da eski enerjisine kavuştu maşallah, Umut da tamamen atlattı hastalığı.. Şimdi de Bülent hasta gerçi.. Ama onunki soğuk algınlığı evde istirahat etmeye ikna edebilirsem çabuk atlatır diye düşünüyorum.



Elif'i babaannesiyle bırakıp dışarı çıkmam gereken birgün, "Sana ne alayım gelirken?" diye sorduğumda -çikolata, simit, oyuncak vs. demesini beklerken- "Caillou kipatı al, boyamak için" deyince şaşırdım. 2 caillou boyama kitabı, bir caillou bebeği ve bir de caillou yapbozuyla döndüm eve:)
Renk seçimi konusunda abisi yardımcı olmuş ama boyamalar tamamen Elif'e ait. Bence hiç fena sayılmaz. Maşallah kuzuma!:)

4 yorum:

OZY- dedi ki...

Maaşallah çok iyi boyamış yaşına göre süper hatta.
İkisinin de nihayetinde iyileşme yolunda olduklarına sevindim:)
Bizim kız bu sefer de ortakulak iltihabı oldu:(
Allah'a emanet olun...

ipek dedi ki...

çok geçmiş olsun:( ne kadar narinler.
eli işe yatkın maşallah. tam istediğim kız çocuğu modeli:P

bielifmiktari dedi ki...

ben de masaallah diyim gercekten yasina gore cok iyi boyamis..Seninkiler kesin rota virusu olmus..bulastigina gore..gecmis olsun canim..keske daha cok gorusebilseydik.ama yaza soz..optum..

ipek dedi ki...

:) yaşına göre olmasa da ilk boyama için iyi bence de.
Ben domuz gribinden korktum ama dr olmadığını söyledi. rota da değilmiş farklı bir salgınmış bu.
evet bir dahaki sefere daha uzun görüşebiliriz inş.annenlerle ve eşinle bize gelirsiniz bir akşam inş.Annen ve baban ne şeker insanlar maşallah. çok sevdim ikisini de.