22 Ocak 2010 Cuma

PEMBELİ PEMBELİ ELİF:)
Birşeyin rengini söylerken çoğu zaman pembe, mavi,.. yerine, pembeli pembeli, yamili yamili,.. diyor.



Kayu izlenirken oyuncak sepetinden Kayu bulunup kucaklanır!


Çaçını bulmak GEREEEK!:)

Normalde tamamen kendini yap-boza verip, büyük bir ciddiyetle tık tık hemen yerine koyuyor parçaları. Makinayı görünce n'oluyorsa anlamıyorum:)

Bir gözü tv de, bir yatıyor bir kalkıyor, nasıl çıkıyor kameradan görmek istiyor, "bunun yeri neresi?" diye soruyor,...Oysa yardım etmeye kalkışsam kıyameti koparır, elimi iter hemen(!??)

Habersiz çekebilirsem sonra tekrar eklerim inş.

4 yorum:

OZY- dedi ki...

Pembeler de çok yakışmış maaşallah.
Bizim kız da Kayu hayranı, masasına varana dek herşeyini istiyor, bulursam oyuncağından alayım bari.

OZY- dedi ki...

Daha önce videolarını izleyememiştim, maaşallah el becerileri çok iyi yaşına göre, yapboz konusunda da afferin pembeli prensesime, çok şeker maaşallah:)

ipek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ipek dedi ki...

al al çok sevinir eminim. elif ilk gördüğünde sevinçten dakikalarca güldü, susturamadık:))
sağolasın. babası amerikadan yine bir valiz kıyafetle dönmüş. tabiiki kızına hepsi. bana bişey almamış:)
elif aştı, alttaki büyük parçayı(kartonu) kullanmadan masada birleştiriyor yapboz parçalarını ve o kadar seri ki ağzım açık izliyorum ben de.