11 Aralık 2009 Cuma


"Koyun da burada" dedikten sonra koyuna inek demiş!?

Mısıy mısıy da hamster hamster oluyor:)

Son sayfada ayı ve arı yanyana. İkisine de 'ayı' dediğini farkettikten sonra arıyı böcek olarak değiştirmeyi tercih etti:)

Dobatlarını giyerken..

Bu yıl dibetine luluda(çikolata) sürüp rulo yapıp yiyebiliyorsa, seneye kendi krebini kendisi hazırlamayı becerebilir mi acaba? (pipete de krebe de dibet diyor)

*Mutfakta bana yardım etmeyi çok seviyor. Bulaşıkları makinadan boşaltmak onun işi mesela. Tek tek çıkartıp elime veriyor ya da masaya koyuyor. Bulaşık makinası dolduktan sonra tableti koyup kapağı kapatıp düğmeye basmak da Elif'in görevi. Tableti yerine koyarken "Aman da aman, pembeli pembeli kopu(topu) da varmıııış" demesi sanırım bu işten ne kadar zevk aldığının kanıtı:))

*Geçenlerde mutfağa geldi "anne kadına bakacağım" diye tutturdu. "ne kadını? nerede kızım kadın tv de mi gördün?,.... " diyorum, "kadına bakacağım" diyor başka birşey demiyor. Çocuk çıldırmadan yemeğin tadına bakmak istediğini anlayabildim neyseki. "t" lere hala "k" diyoruz da:)

*Kaşarlı kost istedi bu sabah. Yedikten sonra oyuncaklarını kopladı, kokalarını kaktık ve Kayıklara gittik:)

3 yorum:

sukran dedi ki...

oooooy,yerim o dillerini ben o kara kuzunuuun.kayuğunude,kavşanınıda düüdivlerinide yerim:)))maşaAllah çok dillenmiş ipekim,çokta tatlı konuşuyor.çoraplarını giymesi,krebini sarması n kadar pratik maşaAllah,çok kıvrak bu kız,çok,eli çok şeye yatkın maşaAllah.gelmenizi iple çekiyoruz.tuna'ya teşvik oldu kıyafetlerini kendisinin giyip-çıkarması elif leyla'nın,bu gün sninle konuştektan sonra,bak abisi,elif daha küçük ama kendisi giyinip-soyunuyormuş dedim,baktım biraz sonra,önceden "çıkartamıyoruuum"dediği kazağını kendisi çıkartıp gelmiş odaya:)sonrada giymeye çalıştı,çok az bir yardımla çok şükür başardı;))

OZY- dedi ki...

Çok şirin dilli maaşallah, bizim tebessüm ettiğimiz gibi büyüyünce o da bu hallerine tebessüm edecek inşallah :))
Çook öpüyorum ikinizi de...

OZY- dedi ki...

Çok da becerikli maaşallah. Motor gelişimi hep çok iyiydi zaten.
Ee bize gelince yapar bi krep Öslem Teyzesine;)