19 Ocak 2010 Salı

KAAYUU KAAAAYUU..

İyi ki almışım bu kitabı. Sabah kalkar kalkmaz masasına kuruluyor, bıkmak usanmak bilmeden boyuyor da boyuyor:) Yoksa tv karşısından alamıyorduk. Yumurcakla TRT Çocuk arasında mekik dokuyordu. İzlerken de "Kayu'nun kardeşinin adı Rozi anne, kedisinin adı Gilbırt. Bundan sonra Louie çıkacak, sonra Arthur. Onun kedisi yok köpeği var. Kardeşinin adı Diiviii, arkadaşı da Bastır yaa.... ben bunların hepsini biliyom ya anne" diye hava atıp duruyordu bana:))

Sadece boyadığı resimleri koymak olmaz, hiç sıkılmadan büyük bir dikkatle(üstelik sol eliyle) nasıl boyadığını da görmek gerek:) (Elif'in son günlerde en çok kullandığı kelime sanırım "gerek")

Burnundaki yara izine gelince, kendini iyi hissedip abisiyle oynamak istediği ilk gün, oyunun ilk 5 dk. sında Umut'un terliği fırlayıp Elif'in burnuna isabet etti de:(

4 yorum:

bielifmiktari dedi ki...

yaw senin cocuklarin niye boyle super..kiskaniyorum valla..Nasil silmek o oyle..umuttan mi kpati bunlari..Pompik pompik eller..

mest oldum valla..bin kere massallah..

sukran dedi ki...

ayyy,canım benim,geçmiş olsun kara kuzumaaa,umudi de üzülmüştür terlik burnuna değince canım benim.maşaAllah kara kuzuya,ne kadar muntazam boyamış walla.Tuna'nın boyamalarını bir görsen,şekilden çok,tüm sayfayı boyuyor nerdeyse,çünkü hala kalemi düzgün tutmuyor,avcunun içinde tutuyor,uyardığımdaysa,ben böyle rahat yapıyorum diyor:(Tuna da Elif gibi solak:))iki elinide kullanıyor.ipekim,video açılmadı,gerçi bu gün bizim blogdaki videolarda açılmıyor,yine problem var herhalde,Tunayla bekledik durduk Elif'i seyretcez diye"ayyyy,çok tatlı Elif dimi anneeeeee?"deyip,ekranı sevdi durdu yazık:)çok öpüyorum canım,Allah nazarlardan saklasın güzel kızımı...

ipek dedi ki...

Annelerine çektiklerinden olabilir:P

:) sağol da süper falan değiller ya nereden çıkarıyorsun. Umut zeki maşallah ama o kadar saf ki, elif de yaşıtlarına göre biraz daha becerikli ve cesur sanırım.
Eller pompik pompik de surat kaşık kadar(çay kaşığı!)
Ben de nail emre'nin subhanekeyi okuyuşuna bayıldım ve şarkı söylerken kafa sallamasına:)(facebook da gördüm)
Keşke geldiğimizde canlı konser verseydi bize diye düşündüm izlerken.

ipek dedi ki...

Sağol şükü.
evet çok üzüldü.
2.5 yaşındaki bir kız çocuğuyla değil de aynı yaştaki bi arkadaşıyla oynuyormuş gibi oynarsa olacağı bu:(
bizim de int sorunluydu kaç gündür:(
Bırak o da eksik kalsın Tuna'da annesi. Hem matematikçi olacak Tuna, resime boyaya ne hacet:)