1 Nisan 2008 Salı

NİSAN 1 (ŞAKA GİBİ:))

Bu sabah Elif'e mamasını yedirirken uzun zamandır beklediğimiz dişinin çıktığını fark ettim. (son zamanlardaki huzursuzluğunun sebebi buymuş demek:( ) Henüz görünmüyor sadece parmakla hissediliyor. Metal kaşık testinini uyguladım o da beni doğruladı.
Ayrıca Elif birkaç gündür yatar pozisyondan oturur pozisyona geçmeye de başladı. 1-2 metre emekliyor sonra dinlenmek için oturuyor, sonra 1-2 metre daha ilerleyip tekrar.. Yüzünde de her seferinde 'büyük işler başardım' ifadesi:)
Bir yerlere tutunup ayağa kalkma çalışmalarına da bıkmadan, usanmadan -yapamadıkça daha bir hırslanarak- devam ediyor:) Her seferinde beceremese de başarılı olduğu zamanlar çoğunlukta. Kaldırması gereken çok bir kilo olmayınca tabii..


Gözü yerdeki kırıntılara takılınca şov kısa sürdü:)


Gün içinde çok komik halleri oluyor, çekmek istiyorum ama ne yazık ki yakalayabilme konusunda çok usta değilim:( Zaten elimde makinayı gördüğü an yaptığı şeyi yapmaktan vazgeçip makinayı almak için çırpınıyor. Görüş alanından çıkama izin vermediği için papparazzilik de yapamıyorum:)

TEKNOLOJİ BEBELERİ



16 MART 2008

Elif Leyla & Asude Meryem

( birdaha kimbilir ne zaman biraraya gelecekler:(((( )

4 yorum:

tuğba dedi ki...

MERHABA

SİTEYİ TAKİPTEYİM FAKAT YORUM BIRAKAMADIM İLK ÖNCE DİŞİNİZ HAYIRLI OLSUN VE GÖZLERİME İNANAMADIM NELER YAPIYOR MAŞALLAH ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN ELİF LEYLA ÇOK AKILLI BİR KIZ OLACAK ANNESİ

TUĞBA

ipek dedi ki...

teşekkür ederiz.
elif başak nasıl? dişleri çıktı mı?

inşallah dediğin gibi akıllı bir kız olur.
bu hareketlilik zeka göstergesi mi yaramazlık göstergesi mi bilemiyorum.
abisinin tersine ele avuca sığmaz bişey olacağı kesin de.

tuğba dedi ki...

İPEK MERHABA

DİŞLER HENÜZ ÇIKMADI AMA ÇOK ZORLUYOR 3 GECEDİR UYKUSUZUS BİZİMKİNDE EMEKLEME YOK YÜZ ÜSTÜ DURMAKTAN NEFRET EDİYOR ASLINDA DÖNMELERİ OTURMALARI HEMEN HEMEN AYNI ZAMANDA OLDU ELİFLERİN SAĞLIKLI OLSUNLARDA BİRAZDA UYUSALAR ŞU SIRALAR BAŞKA BİRŞEY İSTEMİYORUM
ELİF LEYLAYI ÖPTÜM ANNESİ

ipek dedi ki...

Bence de sağlıkları yerinde olsun gerisi hiç sorun değil.
İnşallah bu süre içinde dişleriniz(yani Elif başak'ın dişleri;)) çıkmıştır ve biraz rahatlamışşızızdır.