17 Nisan 2008 Perşembe


  • 15 gün arayla ikinci dişimiz de kendini gösterdi.

  • Sabahları bir fasıl abinin bir fasıl babanın arkasından ağlamaya başlayınca susturmak için dışarı çıkmak şart oldu.

  • Artık daha hızlı emeklemeye başladığı için odadan çıktığımda arkamdan pek ağlamıyor. Hatta kendisi alıp başını gidiyor. Hiç tahmin etmediğim yerlerden bulup çıkarıyorum.

  • Anakucağına tutunup yürümeyi çok seviyor.

  • Gece acıkıp uyandığında ve sabah benden önce uyandığında eskisi gibi ağlamıyor, 'anne annee' diye sesleniyor uyandırmak için. 'Uyanmazsam ne yapacak acaba?' diye merak edip kalkmadığımda da yine ağlamadı ama önce sinirli, sonra giderek endişelenen bir tonla ve çok daha yüksek sesle çağırdı beni:)

  • Mart sonuydu, koltuğa tırmanmaya çalışırken üzerine bastırınca müzik çalan bir oyuncağının üzerine düşünce abisi ve ben 'aferiiiiin sana!' diyerek alkışladık, güldük..(ağlamaması için) Bizim güldüğümüzü görünce biryeri acıdıysa da canının acısını unutup, kalkıp kalkıp kendini o oyuncağın üzerine atmıştı bizi tekrar güldürmek için:))



Abisinin çıkartmalı dergisini karıştırdıktan sonra Elif'in başına gelenler.
Zavallım tam kurtuldum derken farkında olmadan yine tutmuş o yapışkan kağıdı:)


Abisi, anakucağını yürüteç olarak kullanmayı öğretirken.

Daha öncesinde, Elif'i düşürmek için anakucağını hızla çekip salladığı için Umut'a kızmıştım. Bu sefer isteksiz yaptığı nasıl belli:)


Tutabilene aşkolsun;)

    Hiç yorum yok: