24 Mart 2008 Pazartesi



ÇOK AMAÇLI MAMA SANDALYEMİZ:)



Teyzesi, Zeynep'in mama sandalyesini getirdi geçen hafta.


Sandalyeden çok alttaki sepetini sevdik:)


Duyamıyorum anne daha yüksek sesle söyle lütfen; 'ne işin var orada çabuk çık!' mı diyorsun?



Tutunarak ayağa kalkma denemeleri yapmak ve diş kaşıyıcı olarak da ideal.


Bu sandalyedeyken dışarıyı seyrediyorum, (ah bir de camlar temiz olsa:P)


oyuncaklarımla oynuyorum,


insanlara tepeden bakabiliyorum;)


yemek yemek dışında herşeyi yapıyorum:)

BİRKAÇ GÜN SONRA


Mama sandalyemiz nihayet amacına uygun kullanıma geçti.

Artık aynı sofradayız


Ekmek yerken:)


Bakalımmm....

annem bu yeleği nerden almiiiş?


İnanmıyorum,bunu da mı teyzem almış?


E yok artık, ciddi olamazsın!


CURK CURKLU GÜNLER BAŞLADI





'Bi biberona alıştırabilsem...' derken Elif sonunda biberona alıştı. Hatta hiç elinden düşürmüyor. Alıştı da, iyi mi oldu kötü mü bilemiyorum. Biberon maması vermek için alıştırmak istiyordum ama sudan başka birşey içmiyor biberondan. Mideyi suyla doldurduğu gibi üst baş sırılsıklam oluyor


ÜÇÜ BİR ARADA





Havalar ısınınca her gün evimizin yanındaki bu parktayız inş.


AFİYET OLSUN :)




KEDİKIZ ZEYNO&KARAKUZU ELİF






Ablam küçük kızı Zeynep'e kedi kıyafeti hazırlamış. Elif'in çok ilgisini çekti. O akşam gözlerini Zeynep'den ayırmadı ve hiç kucak istemedi. İşe yarayacağını bilsem bir kedi kostümü de kendime ayarlayacağım:P




BANYO SONRASI


Bu günlerde en sevdiği şey banyo yapmak. Kuvetinden çıkmak istemiyor. Başını yıkarken bile sesi çıkmıyor. Sesi çıkmadığı gibi çok da eğlendiği her halinden belli oluyor. Ama banyo faslı bitince basıyor yaygarayı.

**********
Şubat 2008



14 Ağustos 2007


Bir haftalık dr. kontrolümüzde sarılığı sınırdaydı ve acilen fototerapiye alınmıştı. 24 saat hastanede kalmıştık normal değerlere düşmesi için:(


***********


* Geçenlerde Elif'e Kayahan'ın 'annesi onu çok babası onu çok herkesten onu çok severmiş...' ninnisini söylerken Umut hemen, 'anne yaaa' diye itiraz edince 'yaw çocuk kıskanmıyor diye bu kadar da düşüncesiz davranılmaz ki?' diye kendime kızıp bir yandan da işin içinden nasıl çıkacağımı düşünürken, Umut 'hani abisi onu çok severmiş...' dediğinde ne kadar rahatladığımı anlatamam:)

3 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Aman Allahim! Artik koltuk tepelerine mi cikmaya basladi bu kizzzz:))

OZY- dedi ki...

Maaşallah barekallah,kızımız ayağa da kalkarmış...Bizim kuzunun henüz bu tür teşebbüsleri pek yok.Ama bize bilinçli olarak "ennne,bababa" diye sesleniyor,çok güzel bir duygu.
Mama sandalyesini çok tavsiye etmiştim,işe yaramış işte annesi,ne güzel sizinle beraber aynı masada olması,eminim onun da hoşuna gitmiştir.
Ablan çok creatif maaşallah,bir kostüm de sana yapsın işte;)

ipek dedi ki...

Evet Elif artık koltuk tepelerinde teyzesi:) Ağladığında susması için her yolu deniyoruz.Son olarak bunu bulduk:) Oturur oturmaz sesini kesiyor, ayaklarını keyifle sallıyor.
Tutunarak ayağa kalkmaya başladı birkaç gündür. Perdeden ve çekmecelerden tutunarak ayağa kalkmaya çalışıyor.Başına bir kaza gelecek diye korkuyorum:(

Maşallah Asude'ye. Gitmeden görmek istiyorum tosba kuzusunu(babasının değimiyle:))
Esra MK yı da geldiğinizde görmek istiyorum. Mümkünse??:)