23 Nisan 2008 Çarşamba



Aynı oyuncaklarla ama başka bir yerde oynamak isteyen Elif Leyla:)

Kedi gitmiş yerine kelebek gelmiş. Zeyno o gün de kelebek olarak geldi teyzesine.
Bakalım birdahaki sefere ne olarak gelecek:)

Kaşındılar, acıttılar ama sonunda çıktılar işte:P

KİTAP KURDU ELİF

Oradan yererince entelektüel görünüyor muyum ?

Elif'in son günlerdeki gözde mekanı: Kitaplığın önü.

Kitaplığın raflarınınının hatları çok keskin. Allah korusun başına birşey gelecek diye çok korkuyorum. Ama oraya gitmesini birtürlü engelleyemiyorum:(

Ben seni kültürümle döverim:)


ELİF DAĞITMACA BEN TOPLAMACA:)

Kitabın içine şöyle bi göz atar gibi karıştırması yok mu:))


23 NİSAN GÖSTERİSİNDEN..






2 yorum:

sukran dedi ki...

ipekcim,maşaAllah kara kuzum artık ak kuzu olmuş,kilo almış,daha bi güzel göründü gözüme.çokta mutlu görünüyor töreni izlerken.yoksa zeynep in bu kostümünüdemi annesi hazırlamış,bravo doğrusu arzuya,hem çocuk mutlu oluyor,hem hünerlerini sergilemiş oluyor.ak kuzumu,abisini ve seni çok öpüyorum.

ipek dedi ki...

sağol teyzesi.
akkuzu denecek kadar olmasa da rengi epey açıldı evet:)
ama kilo aldığı falan yok şükrancım. fotoda öyle çıkıyor.ee bu harekete de kilo almasını bekleyen de yok zaten.

ablam çeşit çeşit hayvan kostümü hazırlamış zeynep'in hoşuna gidiyor diye. (üşenmiyorda!)
arı kıyafetini çok seviyorum ben. onunla da çekerim zeynoyu sonra inş.
biz de sizi çok öpüyoruz.