14 Ocak 2008 Pazartesi

ELİF - ASUDE


Dün gezmeye gideceğimiz için erkenden kalktık hazırlandık. Sabahın 9:30 unda(Pazar sabahı!)Özlem Teyzemizdeydik.








Asude ve Elif, Ozy'nin kucağında.



Asude maşallah kameraya alışkın. Makinayı görünce hemen poz veriyor:) Bizimki de kaçacak delik arıyor. Elif'i ağlamadan yakalayabildiğim nadir fotoğraflardan..









Elif ve Asude birlikte oyun oynarken.




Elif, Asude Ablasının anakucağında çok rahat etmiş olacak ki evde uyumadığı kadar uzun süre uyudu burada.




Akşama doğru yurttan arkadaşlarımız Zeynep,İpek, Esma ve Rukiye geldiler sırayla. Bebişleri hediye yağmuruna tuttular:) Hepsi birbirinden güzeldi. Çok teşekkürler tekrar!





Bebişleri çocuklara emanet edip çay keyfi yaparken:)





Elif Betül Ablasıyla..








Hareketli bir günün sonrasında Elif daha siteden çıkmadan arabada uyuyakaldı.




8 yorum:

OZY- dedi ki...

Çok tatlılar maaşallah,inşallah büyüyünce de çok iyi arkadaş olurlar:))

OZY- dedi ki...

Kendi bloğuma da son yazımdan beri yeni giriyorum,Elif'in düşmek üzereyken çekilmiş fotolarını yeni gördüm,yahu hem fotosunu çekip hem nasıl yakaladın?Allah korumuş

ipek dedi ki...

Evet inş. iyi arkadaş olurlar, iyi anlaşırlar büyüyünce.

Fotoyu nasıl çektiğime gelince -bir gazeteci eşi olarak- habercilik anneliğimden önce gelmiş olabilir;)
Bu mümkün degil tabii:) Zaten fotografını çekmeye hazırlanıyordum, makina elimdeydi. Gerekli tedbiri aldıktan sonra bu hallerini kaçırmak istemedim.

Dün, sizde yiyip beğendiği çorbandan yaptım Elif'e. Yine afiyetle yedi maşallah. Kıvamını da seninki gibi daha koyu yapıyorum. Böylesi daha hoşuna gitti.

tuğba dedi ki...

MRB İPEK

BU KIZLAR ÇOK TATLI MAŞALLLAH İKİSİNİDE TANIYORMUŞÇASINA SEVİYORUM
ZATEN OZYNİN SİTESİNİDE TAKİP EDİYORUM BİRŞEY SORMAK İSİTİYORUM KATI GIDALARA GEÇTİNİZ Mİ BEN HENÜZ BAŞLAMADIM NERDEN BAŞLIYACAĞIMIDA BİLMİYORUM
SEVGİLER

ipek dedi ki...

Tuğba biz dr. umuz kilo alımını az bulduğu icin 4. ayda başladık katı gıdaya. (4. ayında 6 kiloydu) sütlü pirinçli hazır mamalarla başlamamızın doğru olacağını söyledi dr. ama ne yazık ki alerji olunca hemen kestik bir ay sebze çorbası ve meyve püresi verebildim sadece.(hiç yemediği günler de oldu)
5. ay kontrolunde 6360gr. dı:( Alerji testi yaptırdık. Onun sonucuna göre iyi bir beslenme programı hazırlayacağım ins.

Elif Başak'ın kilosu iyiyse acele etmene gerek yok. 6. ayı bekleyebilirsin bence.
sevgiler.

tuğba dedi ki...

ipek merhaba

bizim doktor kontrolleri buçuklu aylarda oluyor 4,5 aylıkken 6,650gr dı.doktor gelişimi iyi dedi bakalım 5,5 aylıkken ne kadar olacak ben çalışan ben çalışan bir anneyim sütümü işyerinde stoklayıp ertesi gün veriyoruz yetmediği yerde aptamil veriyoruz kaşık mamasından bende yeni yeni vermeye başladım dr verme dedi ama kaşıkla yemeye alışması lazım dimi az az tattırıyorum doktor bu ay belki katı gıda listesi verir bizede Elif Leyla nın yedikleride pıt pıt et olsun şifa olsun sevgiler tuğba

bielifmiktari dedi ki...

Aneeee cok kiskandim sizi valla.Ne guzel...Keske ben de olsaydim.Ipek seninki yine sana hic benzemiyor uzgunum:) ama cok tatli yaaa.
O tomak seklindeki oyuncaktan bizde de var.Ilerde daha cok zevk alacaklar oynamaktan..

ipek dedi ki...

Elif Başak'ın kilosu gayet iyi maşallah.
Aptamil 2 de bizimkine dokunmştu:( Zaten biberonla su bile içmiyor gece uykusunun arasında vermiştim birkaç defa.
Çalışan anne olmak hiç kolay olmasa gerek. Allah yardımcın olsun.

Elifcim evet keşke sen de olsaydın. Önümüzdeki ay bende toplanacağız gel sen de;)
Doğru bir tespitte bulunmuşsun. Adaşın hanfendinin de benimle uzaktan yakından alakası yok.

Bebeği görenlerden 'aa tıpkı sana benziyor' ya da en azından 'gözleri sana benziyor, ağzı aynı sen,..vs. sözlerini duymak bir anne için çok keyiflidir herhalde:((
Haksızlık buuu!!!;)

Bu arada 'Elif' ismi ne kadar çok seviliyor. 'Zeynep' gibi modası geçmeyen isimlerden. Yaşlı ninelere de yakışıyor ufacık bebişe de:)