21 Ocak 2008 Pazartesi



Anneee! Ben büyüdüm artık bu bebek kıyafetlerini giymek istemiyorum, şık elbiseler giymek istiyoruuum.

Cumartesi günü bir önceki hafta yaptırdığımız alerji testinin sonuçlarını almak için tekrar Medical Park'a gittik. Dr. test sonuçlarına bakarak Elif'in proteine alerjisinin olduğunu ama bu değerlerde bu kadar çok döküntünün olmaması gerktigini söyledi. Ve sütlü pirinçli mamaları tekrar denememi tavsiye etti.

Bir heves güzel bir beslenme programı hazırladım. Hazırlamakla olsaa.. Ülkerin organik mamalarından da aldım ama bizim kız yememekte çok kararlı. Sebze çorbası ve meyve pürelerinden başka birşey yemiyor:(
Eh buna da şükür!
Geçen haftaki aylık kontrolünde Elif ayda sadece 360 gr almıştı. Yani 5 ay bir haftalikken 6360 gr dı kilosu:(
Bizim durumumuz Ozy nin anlattığı fıkarya çok benziyor gerçekten:)

Kadının biri fazla kilolarını vermek için dr.a gitmis. Dr. da at binmesini önermiş. Bir ay sonra tekrar dr. a gittiğinde dr, 'nasıl verebildin mi, işe yaradı mı?' diye sorduğunda, kadın 'ben değil ama at 20 kilo verdi demiş:)
Elif iyi beslensin diye doğumdan sonra hiç vermeye çalışmadığım gibi yemek için kendimi zorladığım bile oldu bazen.
Sonuç: Benim 10 kilo kadar fazlam var. Elif Hanım alt sınırlarda.
Fazla kiloları vermeye karar verdim. Hedefim Elif yaşına girdiğinde ideal kilomda olmak.(inş.)

Dün ilk defa kızımla otobüse bindik.(Bahçeşehir-Bakırköy) İlk otobüs tecrübemiz gayet rahatti.
Hatta arabadan bile iyiydi.


6 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok gecmis olsun. Proteine allerjisi gecici bir seydir insallah. 6 aydan once hatta sonrasinda da ilk zamanlarda, yemiyor diye cok dert etme tatlim ya. Bak MK 9. ayina yaklasirken bazen gunde 1 muz ve anne sutu aliyor hepsi bu:) Onemli olan saglikli olmasi. Bence Elif Leyla ayina gore gayet guzel yiyor masallah, sebze corbasini bizimkisi agzina koymuyor:))

Kilolarini kolayca verirsin insallah canim.

OZY- dedi ki...

İnşallah protein alerjisi geçicidir.
İpekciim sen ve ben inşallah yaza kadar kiloları vermiş,kızlarımızla gezmelere gitmişiz diye hayal kuruyorum,inşallah hayalde almaz:P

tuğba dedi ki...

MERHABA İPEK

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ELİF SAĞLIKLA SIHHATLE BÜYÜSÜN O FAZLA KİLOLAR BENDEDE VAR AMA DOĞUMDAN SONRA ALDIM HAMİLEYKEN DAHA İYİYDİM GEBELİK ŞEKERİ VARDI BENDE O YÜZDEN ÇOK DİKKAT ETMİŞTİM YEDİĞİME İÇTİĞİME 6 KİLO ALMIŞTIM AMA ŞİMDİ DOĞUM YAPTIĞIM KİLODAN DAHA FAZLAYIM

ipek dedi ki...

oğlumda 25 kilo almıştım ama hemen ilk aylarda eski kiloma dönmüstüm. oğlumun bebekliği de çok tombişti bu arada.
bu hamileliğimde aşırı almadıysam da aldıklarım neredeyse aynen duruyor:(
inş. kilolar iyice yerleşmeden verebiliriz.
tuğba senin ilk bebişin mi Elif?

ipek dedi ki...

geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürer!:)

tuğba dedi ki...

mrb
elif başak ilk bebeğm