1 Ocak 2008 Salı

2008 İN İLK FOTOLARI




Elif Leyla İpek Teyzesi ve afacan oğlu BAMBAM ile:)



5 yorum:

ladybird dedi ki...

Yeni yilin ve blogun hayirli olsun. Cok iyi yapmissin bu blogu acmakla. Cok sevuindim. Artik kucuk hanimi buradan yakindan takip ederiz.. :)

ipek dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Senin de hayırlı olsun.
Eee peki biz Rana Hanımı nereden takip edecegiz???

ebru dedi ki...

Ben bu sarisin bayani taniyorum. Ama bu beyefendi ve esmer hanimefendi ile henüz tanismadim. Yeni yilda onlarla tanisirim insallah. Düz Ipek'e de teyzelik pek yakismis. Bu arada benim kizlar blogunu pek begendiler. Ikide bir "Mami baby'ye bakalim büyümüs mü" deyip duruyorlar ve iki günde büyümesini bekliyorlar :) Sevgiler

tuğba dedi ki...

kara kuzuya merhaba severim o kara saçlarını blogunu yeni keşfettim takipteyim benimde bir kızım var elif başak 17/08/2007 doğumlu adaşlar sevgiler tuğba

ipek dedi ki...

Ebrucum seni burada görmek şaşırttı beni. Güzel bir sürpriz oldu gerçekten. Teşekkürler!
Bu yıl görüşebilmek umuduyla..

Merhaba Tuğba, ben de sizin blogunuza girmek istedim ama sadece davetlilere açık sanırım.
Güle güle büyüt kızını inş.
Elif Başak'ı öpüyorum.