10 Ocak 2008 Perşembe

DAR GELİR ELİFİME DAR GELİR..:)

Elif son haftalarda iyice hareketlendi (maşallah) Salıncağı, anakucağı artık dar gelmeye başladı. Koltuğun üzerinde bırakmıyordum zaten ama bundan sonra salıncağında da bağlamak gerekecek sanırım. Bu sıkıntılı haliyle ondan da hiç hoşlanacağını sanmıyorum gerçi.
Bu yaramaz karakuzu daha çoook yüreğimizi ağzımıza getireceğe benziyor.
Velhasıl bundan sonra cok daha dikkatli olmak lazım.


uslu uslu oturuyordu..





birden sinirlendi...


Tutmasaydım düşüyordu:(




3 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

ayyy karakuzum benimmm:))) Masallah sana:)) Blogunu yeni kesftettim zeytin tanem, o yuzden ancak yazabiliyorum:) Ama bundan sonra her gun takipcinim:)))) O guzel gozlerinden operim:)

Esra teyzen:)

ipek dedi ki...

tesekkür ederiz esra teyzesi:) blogumuz zaten daha çok yeni.
baktım kahve sinek avlıyor, kahveci de dahil uğrayan yok, insanlar bloglardan alıyorlar birbirlerinin haberini ben de açayım bari dedim:)

biz de ilk günlerden itibaren MK' nın blogunu çok severek takip ediyoruz. hem çok eğleniyoruz hem de çok şey öğreniyoruz. iyi ki varsınız!

Anne ve Bebisi dedi ki...

Canım benim, siz de iyi ki varsınız :)

Bloglarda buluşalım bundan sonra :))
Hem de Elif Leylacığımın güzel güzel haberlerini alır, büyümesini seyrederiz :))

Çok çok öperim oğluşu, tatlı prensesi ve seni:)