5 Kasım 2010 Cuma

Hamile kavun:P

Bu yasima geldim ilk defa boyle bir manzaraya sahit oldum. Biraz daha bekleseymisiz nur topu gibi bir kavunumuz olabilirmis;)

Gecen hafta sonu 'fasuli' de

Bulent'in telefonundan gecen yila ait bir foto.. Yer: K. Cekmece Golu.

Elif'e hamileyken IBB den boyamamiz icin bu laleyi gondermislerdi evimize. Hamile hamile boya kokusunu fazla solumamak icin hic ozenmeden boyamistim. Bu haliyle hicbir yerde gormeyi ummazken lale zamani gittigimizde Emirgan Korusunda gorunce cok sasirdim. Sukran'in annesinin tabiriyle hayvancagiz;) digerlerinin yaninda o kadar siradan ve sonuk duruyordu ki sergilendigine sevinsek mi uzulsek mi bilemedim:)

Abi kardes aski..

2 yorum:

OZY- dedi ki...

Ne tatlı bakıyorlar öyle birbirlerine maaşallah, inşallah hep çok iyi kardeşlik yaşarlar.
Ben lalede bir sönüklük göremedim valla, özensem herhalde en iyi bu kadar boyardım:P
Bu yazını bloğun özet kısmında hep görüyordum ama içine girince görünmüyordu, bir türlü okuyamamıştım o yüzden, yorum da yapamamıştım.

ipek dedi ki...

Amin ins. Birbirlerini cok sevseler de yas farkina ragmen di dismeleri de eksik olmuyor.
Digerimiz laleleri gorunce farki cok daha iyi anlarsin:)
:)once yaziyi yayinladim sonra vazgectim sonra yine koydum... Ondandir. No problem..