28 Ekim 2010 Perşembe

*Bir türlü dilinin dönmediği kelimelerden birkaçı daha:

Çizgifilm- çiğçilim
Şaşede munucakta çiğçilim izlemeyi seviyor!
Fatmagül- Satmagül:)
Feribot- Sarıtop
Bu kelimelere bakıp 'f''yi söyleyemediğini sanmayın çünkü;
Sayfaya da Fayfa diyor!:)
Corn flakes- Tomsilek(Tom Selleck:P)
Zayıf- Yazıf
Yardım-Yağmır

*Disari cikacagimiz bir gun ayagima dolanmasin diye once onu giydirip kapinin yaninda beklemesini soyledim. Hazirlanmam biraz uzun surdu galiba disaridan seslendi,"Anneee, hadi artik sonsuza kadar(!) seni beklemek istemiyoruuum!" :))

*Ben mutfaktayim, Elif de her zaman oldugu gibi yanimda hatta dibimde. Umut odasindan beni cagirinca bi hisimla abisinin yanina gitti ve "Niye annemi cagiriyorsun yaa, isi oldugunu bilmiyor musun? Senin ayaklarin yok mu? Sen niye mutfaga gelmiyorsun?...." Umut'da cit yok!:)


3 yorum:

OZY- dedi ki...

Vay böcük vay, dişli olacak vesselam:)) Abisini de seni de fena silkelemiş:)
Çok tatlı söylüyor kelimeleri.

sukran dedi ki...

:)))satmagül ve sarıtop a çok güldüm,canım yaaa,yanında dinlemek kim bilir ne kadar tatlı oluyordur bu kelimeleri,sesini kaydediyorsun dumu?benim 3 yaşımda çekilmiş bir teyp kasetim var,bazen dinleyip gülüyorum:))aynı tuna gibi yavaş yavaş konuşormuşum bende ve o zamanda R harfine basa basa konuyomuşum:)demek sonsuza kadar he?way be,kelime dağarcıkları ne kadar geniş şimdiki neslin maş.zavallı umudim,belliki utanmış,sesi çikmamış çocuğun;))

ipek dedi ki...

Valla ozlemcim dislerini sadece bize gosteriyor baskalarinin yaninda dut yemis bulbul gibi sesi solugu cikmiyor.

Annemler bizdeler onlar da surekli fatmagul dedirtip duruyorlar:)
O kadar cok ki video kayitlari.. Cogunda cekerken gulme krizine girmisim. Dogru duzgun biseyler varsa bakayim ekleyeyim ins.
Bilmis bilmis laflar etmeye basladi teyzesi masallah.
Ses kayitlarini dinlemek isterim.
Ses ve goruntu ayni ben diyorsun yani;)