29 Kasım 2010 Pazartesi

Timas'in 'mini masallar' kitaplarini cok sevdi Elif. NT'ye her gittigimizde evde olmayanlardan secip secip aliyor. Seriyi tamamlamak uzere. Kitaplardan birinin adi, "Tonton ve Arkadaslari" Ali Bey ve kulubesi var.. Ama Elif kitabi her eline aldiginda okumaya baslamadan birkac saniye dusunuyor, (okumaya baslamadan derken, bizden dinleye dinleye artik nerdeyse hepsini ezberledi!) sonra kadar veremeyip bana soruyor; "Anne yaa, Ali Bey'in kulubesi miydi, Kulu Bey'in alibesi mi?":))
Bulent de kucukken Asuman adinda bir hemsireye pansumana gitmis. Ama Asuman Hemsire mi pansuman yapiyor, Pansuman Hemsire mi asuman.. karistirirmis:)) Babasinin kizi!

Kitaplarindan birinin adi da "sincap nazik" Elif'in degisiyle; "simcak zanik":)

'Zayif'a 'yavız' diyordu. Gecenlerde kafaya taktim dogrusunu soyletecegim diye. Defalarca heceleye heceleye tekrarlattim. O gunden beri zayifa artik 'davız' diyor:))

Kendisine karsi o kadar hosgorulu ki.. Gecen gun yemegini yerken meyve suyunu oldugu gibi doktu, ne ust bas kaldi, ne masa, ne hali.. Benim birseyler deneme firsat vermeden "Hicbir sey olmaz, sanki kiyafetim mi yok, degistiririm olur biter, masayi da islak mendille sildik mi tertemiz olur....":)

Bulent'e bu yil hacca gitmek kismet oldu. Birlikte gidebilmeyi cok istedim ama bu yil mumkun olmadi. Insallah onumuzdeki yillarda... O yokken yalniz kalmayayim, hem de bayrami birlikte gecirelim diye annemle babam geldiler. Arefe gunu ablamlara gectik. Coluk cocuk birlikte -bayram gibi- gecirdik bayrami. Teyzemler ve dayimlar da karsida oldugu icin onlarla da sik sik gorusme sansimiz oldu.
Gozumu kararttim arabayla goturup getirdim annemleri karsiya. Daha once de karsiya gecmistim ama yanimda ya ablam ya Bulent vardi. Yakin semtlere yalniz gitsem de karsiya gecerken nedense yanimda araba kullanabilen biri olmadan kendimi rahat hissetmiyordum. Bu takintimi da boylece asmis oldum.
Bayramdan sonra da, Bulent donmeden bir gun once Guldane Ablalar geldiler ailecek. Uc gun de onlarla birlikteydik. Kalabalik olunca tatilimiz de dolu dolu ve guzel gecti cok sukur. Bulent hacdan hasta dondu. Klimadan muhtemelen. Ondan Elif'e, Elif'den de bana bulasti. Bulent dun yorgunlugunu atamadan ve tam olarak iyilesemeden Uganda'ya gitti.Simdi iki hasta, birimiz bi koltukta digerimiz obur koltukta devrilmis koh koh oksurup yatiyoruz:((

3 yorum:

OZY- dedi ki...

Çok güldürdü beni Elifcik yine, itiraf ediim Bülent Abi'nin Asuman hemşiresi de:))
Çok geçmiş olsun hepinize.
Keşke beraber gidebilsek hacca, ne güzel olurdu.

OZY- dedi ki...

Araba konusunda da: ben işe başladığımdan beri düzenli araba kullanıyorum, bu işi çözmenin tek yolu sık sık trafiğe çıkmakmış, onu yaşayarak gördüm. Yoksa ayda yılda bir kullanınca şöför olunmuyormuş. Sen de sık sık çık valla, şöförlükle ilgili sıkıntı yaşadığın konuları ancak bu şekilde üzerinden atabilirsin.

ipek dedi ki...

:))su siralar beni de cok gulduruyor.
Sagolasin ozycim. Iyilesmeyince dr. a goturdum antibiyotige basladik. Ben de Iyi sayilmam. Hastalik,evde herkesi hasta etmeden cimadigi gibi kolay da atlatilmiyor.
Ah ahh! Ins. Ne guzel olur. Allahim buyuk neden olmasin..
Araba konusunda da cok haklisin. Bana ait bir araba olursa-yakinda olur diye umuyorum- o zaman daha sik cikabilirim.