5 Ekim 2010 Salı

Zeyno ve Elif... Ablamlarda..

Evin manzarasi cok guzel.. Pencereden bakinca insanin ici aciliyor..

*******




Neslihanla kaçamak yaptığımız bir cumartesi..
Hava, manzara,.. hersey kusursuzdu ama atların kokusundan başımız ağrıdı, midemiz kalktı. Büyük Ada'nın doğru bir tercih olmadığını gider gitmez anladıysak da akşama kadar kokuya dayanmaya, ozgurlugumuzun tadini cikarmaya calistik.

Dilburnu
:)) Yillar once Ankara'da otururken Sukran, Saliha ve Humeyra ile birlikte gezmeye gelmistik Istanbul'a. Umut, Elif kadar bile degildi ama bize hic zorluk cikarmamisti. Azap Yokusu'nu bile hic kucak istemeden cikmisti. Yoruldugunda comelip dinlenmek icin izin istemisti ara sira, o kadar. Dusunuyorumda, Elifle nerdeeeee.:)
4 arkadas Ada'ya da gitmistik. Bu piknik masasininda oturup sessiz sinema oynamistik. O gun bu gun 'murebbiye' kelimesini her duydugumda o gunu hatirlar gulerim ;) :D

*******

Elif'in 160 parcalik yeni yapbozu.
60 ya da 160 farketmiyor, onune gelen yapbozu -benden cok daha hizli- yapiyor, hic affetmiyor:P Sirada 500lukler var;)

*******

Yazin, bir sabah bu halde uyandi karakuzu. Gorunce soke oldum tabii.(bu fotoyu soku atlattiktan, yani sislik epey bi indikten sonra cekmistim!) Cocukcagiz da beni gorunce irkildi. Benim korkmamdan korktu sandim once ama kucagimda, elini yuzunu yikamaya banyoya gittigimizde aynadaki goruntumuzu gorunce lanetlendik mi nolduk diye dusundum uykulu uykulu:P Onun alt dudagi sismis, sarkmis benim bir gozum kapanmis..:))
Sivrisinegin marifeti oldugunu anlayinca ilk isimiz butun pencerelere tel taktirmak oldu.
Benim gozumun kizarip, kapanma nedeni de 'arpacik' mis bu arada;)

Iki yil once de elini iste boyle davul gibi sisirmislerdi:(

Elif'in komik kelimelerinden su an aklima gelenleri:

abur cubur-acur cubur
kiyafet-kifayet
hareket-hakaret
misafir-samfir
sincap-simcak

6 yorum:

OZY- dedi ki...

İstanbul zor bir şehir olsa da güzel valla. Kışın burda ancak alışveriş merkezlerine gidebiliyorsun, o da dinlendireceğine yoruyor.
Yapboz canavarı Elifcik, büyüklerden iyi yağıyor bu işi maaşallah.
Hain sivrisinekler, bize de çok çektirmişlerdi, özellikle Silifke'deyken.Sineklik taktırdığınız iyi olmuş.

sukran dedi ki...

anaaaa,ben senin bloğunu görmemişim epeydir?diğer bloglar yeni bir post yayınlanınca en üste geçiyor,anlıyorum.seninki ve özyninki neden hep altlarda kalıyor aceba?:))))o dilburnundaki fotoyu görünce hem duygulandım,gözlerim doldu,hem de ardından kahkahayla güldüm ipekim,sen çok yaşa emi.çok güzel gündü gerçekten,umut çok uyumlu bir çocuktu,hala da öyle maş.tuna abisi hala yap bozlara karşı ilgili değil,maş.diyorum kara kuzuma.oyyy,kıyamam ben tatlı kuzumaaa,pis,vampir sinekler,tatildiykin tunayı da epey şişlemişlerdi:(

ladybird dedi ki...

Dilburnu resimlerini gorunce eskiye gittim ben de. Ozlem hatirlar belki, denizin cazibesine dayanamayip, son gunlerimiz, bir daha goremeyiz deyip giysiler ile denize atladigim yer :)) Anlattigimda cok gulmustu. O yuzden benim de cok guzel hatiralarim vardir orada.

Elif'e masaallah. Bundan boyle ona ne hediye getirecegimizi biliyoruz :))

ipek dedi ki...

gidilecek guzel yer cok da, biz de cok gezen bi aile degiliz sizin gibi.

simdi de bilgisayardaki yapboz oyunlarina merak sardi elif hanim.
Korkunc birsey mi gostermeli napmali acaba bilgisayardan sogutmak icin;)

yasemin senden baska turlu bi ani beklenmezdi;)

ipek dedi ki...

ben de oraya gidince duygulandim heyecanlandim suku.

insallah yazin gelin humeyra saliha,..yine gidelim.

A. dedi ki...

Oy o evlerin manzarası ne güzelmiş ya?Avrupa gibi çkmş foto.Neresidir acaba orası gizli değilse öğrensek olurmu ?