10 Ağustos 2010 Salı




Son aylara ait butun fotograflar bozuk olan bilgisayarda oldugu icin bloga fotograf ekleyemedim uzun zamandir. Bunlari da babasinin telefonundan aktardim.
Elifce kelimeler, cumleler:
ne kadar?- ne dakar?
ne zaman?- ne mazan?
nesquik-nogsig
bir dilim-bi bidim
sadece-şaşde
merhaba-yemeba
pudra-pırda
*Umut'a: "Umut sen 11 mi bucuk yasindasin?" diye sordu bugun. "Mi" li soru cumlelerinde hic duzelme yok:)
*Susayinca buzdolabindan istiyor suyu. Ictikten sonra da "Ohhh, soguklu soguklu(!?) cok guzelmis" demeyi ihmal etmiyor.
*Market kapali mi anne?" diye sordu dun aksam. "Yok daha kapanmamistir" dedim. "Hmm acikliysa gidelim o zaman" dedi :S
*Iki gun once dogum gunumuzdu. Elif"in benim dogum gunumu "iyi ki doydun anne" seklinde kutlamasi cok manidardi:)
*Her cocuk boyle mi acaba?? Elif'in her isi ters. TV de kanal degistirecek kumandayi ters tutar, telefonda konusacak telefon terstir, birsey kesecegi zaman bicagin tersiyle kesmeye calisir, ayakkabiyi terliyi ters giymek zaten Allah'in emri, gozluk aldik gecenlerde onu da ters takiyor. Insan arasira kazayla da olsa duzgun yapar ama degil mi?

2 yorum:

OZY- dedi ki...

Çok tatlı maaşallah:) sen de benim gibi uzun zaman boşlamışsın bloğu, ben bugün döndüm işe, bakalım hayırlısı

ipek dedi ki...

evet fotolar makinada birikti bir kismi da bilgisayarda ama, bilgisayar uzun zamandir bozuk ve ne zaman tamire gidecegi bile belli degil.
dualarimiz seninle.. hayirlisi olsun ins.