25 Eylül 2010 Cumartesi

ELIF VE ESERLERI



Elif"in "E" si:)

En çok tavşanı beğendim ben. Gerçekten cok benzetmiş.

Makinadaki fotoğrafları bilgisayar bozuk olduğu için aktarmakta çok gecikince Elif oynarken resimlerin bazilarini silmiş. İçlerinde şimdiye kadar çizdikleri içinde en beğendiğim fare resmi de vardı:(( Çok da güzel boyamişti üstelik. Nasıl olsa fotoğrafını çektim diye kağıdı da atmıştım:(( Aklıma geldikçe üzülüyorum.


Bu böcekmiş...

Çocuğun gömleğinin cebini ve düğmelerini de es geçmemiş. Detaycı kuzum benim:)

Eğer birkaç kişi çizmişse mutlaka elele tutuşturuyor:)

Bunun ne olduğunu kendisi de bilmiyor.

Bu aslanmış...

Bu kendisi...

Bu döpiyesli hatun ben oluyorum:)

Bu da abisi..
Umut," ayaklarımı atın toynaklarına benzetmiş" diye bozuldu..
Sanki eller, yüz, vücut her tarafı bire bir benzemiş, bi ayakları olmamış gibi:)))
Babasını da çizmişti ama.. O da silinenler arasındaymiş galiba bulamadım:(

4 yorum:

sukran dedi ki...

hayretler içinde baktım fotolara maş.eeee,annesine çekmiş resim yeteneği,özellikle tavşan ve böcek çok güzel olmuş maş.tuna daha ancak bu sene biraz adama benzetti resimlerini;))bu tür konularda elif çok yetenekli maş.umutun ayaklarına da çok güldüm:)))

ipek dedi ki...

sen oyle diyosan, -senin gibi sahane resim yapabilen biri!- dogrudur sukran:)

OZY- dedi ki...

Maaşallah maaşallah, bence bu konuda 2 sene ilerden gidiyor kuzucuk, annesi yetenekli, çekmiş işte;)

ipek dedi ki...

resim konusunda cok yetenekli oldugumu dusunmesem de,bu konuda babasina cekmedigi kesin;)