24 Haziran 2010 Perşembe

BİSİKLET SEVDASI




Bisiklet de bisiklet diye başımızın etini yedi günlerce. Alındığı gün 10-15 dk. ya bindi ya binmedi, hepsi bu. Alınalı neredeyse bir ay olacak bisiklet o gün bu gün balkon bekliyor:(


TARIK'IN HATİM TÖRENİ

Zeyno da geçen ay hatmetti. Bugün partisi vardı kreşte. Hayret etmemek, hayran kalmamak mümkün değil. Zamane çocukları çok akıllı. Maşallah ikisine de!!!
Elif tören sonrasında, "Anne Tarık Kur'an okurken ben de hep bislimlah dedim" dedi:)







Aferin Tarık'a! Darısı Melihle Elif'e inş.

(Mayıs sonunda çekilmiş video ve fotolar! Ancak vakit bulup ekleyebildim. Piknik ve Kumluca fotoları var sırada:))

*Umut geçen yıl olduğu gibi bu yılı da 98'in üzerinde bir ortalamayla bitirdi.

*İster bir saat, ister aylar öncesi olsun farketmiyor Elif geçmişten bahsederken hep "dün sabah" diyor:)

2 yorum:

OZY- dedi ki...

Maaşallah Umut'a da, Tarık'a da, Zeynoya da, maaşallah...Çok gurur verici hepsininki maaşallah. Şuraya 100 tane maaşallah yazasım var yani, o kadar gururlandım:))
Bizim kız geçmişe "dün" ya da "bügün" diyor, geleceğe de "yarın". 1 saat sonrası da "yarın" 10 ay sonrası da:))
Sen Elif'çikle ilgili bazı şeyleri söyleyince aklıma geliyor, aa ben de bu konuyu bloğa yazayım diye, kopya çekecem ona göre:P aynı yaşta oldukları için genellikle benzer şeyleri yapıyorlar.
Elif gibi hareketli bir hatunun bisiklette 40 çeşit hareket yapıyor olmasını beklerdim, ama sevmemiş demek ki.

ipek dedi ki...

tesekkurler..
valla ben de akrobatik hareketlerine bisikletinin uzerinde devam eder diyordum ama yok, sevmedi herhalde.