24 Ağustos 2009 Pazartesi

Yasemin Teyzesinin hediyesi olan bu çanta bir süre şifonyerin üzerinde aksesuar gibi durdu, bir süre peluş oyuncaklarının arasına katıldı ama en sonunda asıl kimliğine kavuştu:) Son zamanlarda içini oyuncaklarıyla doldurup sırtına takmayı çok seviyor.

Bu da Ozy'nin Hacer Halasının el emeği göz nuru hediyesi. Elime geçtiğinde havalar ısınmaya başlamıştı ve giyememişti. Kiloda boyda pek bir artış olmadığı için bu kış da rahat rahat içine girer diye düşünüyorum.(Belki öbür sene bile...:( )

Bülent'in Tayland dönüşü tadalım diye eve getirdiği meyveler; java apple, lychee, mango, mangosteen, rambutan, guava ve dragon fruit. Mmm, ağzım sulandı:)

*Sütten kesme maceramıza gelince, sandığımdan çok daha kolaydı.
22 aylık olmasına rağmen günün, daha kötüsü gecenin büyük bölümünü emerek geçirdiği için ikimizi de zor bir süreç bekliyor diye çok strese girmiştim. Hatta o gece çok bunaldığımda bana yardımcı olur düşüncesiyle evde değil ablamlarda kalmayı tercih etmiştim:) Sadece ilk gece biraz zorlandım. Onun dışında çabuk ikna oldu kolay kabullendi çok şükür.
Kendimi Elif'in önemsediğinden daha fazla ciddiye almışım meğer:)
Geceleri deliksiz uyumanın ne demek olduğunu unutmuştum, ne büyük nimet olduğunu tekrar anladım. Elif'in iştahına olumlu etkisi oldu, bana aşırı düşkünlüğü azaldı.(artık kucağımdan inip iki üç metre uzaklaşabiliyor;))
Ben de bedenen ve ruhen kesinlikle daha iyi hissetmeye başladım kendimi. Zihnim uykusuzluktan olsa gerek sürekli bulanıktı. Okuduğum kitabı, izlediğim filmi anlayamıyordum. Unutkanlık had safhadaydı,...
Neyse.. Sonunda O da ben de rahata erdik.
*Emzirme olayına son verdikten sonra okuduğum kitaplar:
-Aşk- Elif Şafak
-Siyah Süt- Elif Şafak
-LA Sonsuzluk Hecesi-Nazan Bekiroğlu
-Bir Gün- Ayşe Kulin
-Uçurtma Avcısı-Khaled Hosseini
-İçimdeki Cennete Yolculuk- Ümit Meriç
ve okumakta olduğum,
-Bülbülü Öldürmek-Harper Lee

Hiç yorum yok: