29 Ağustos 2009 Cumartesi

TEMMUZ

Anneannesinin balkonunda, arka bahçede salça yapan anneanne ve büyükannesini izliyor.

"Leylek leylek havada...."dan diline dolanmış "Elif'in başı bitli" lafı:) Bizim de hoşumuza gidiyordu bitli demesi, o söylemese bile biz sorup söyletiyorduk.

Umut da canım, herkes gerçek sanacak, cümle aleme rezil olduk der gibi acı acı gülmüş:)

Kalem tutuşa dikkat:)

Çocuk o kadar isteksizken bu videoları çekmesem olmazmıydı acaba?:) Kelimeler zorla çıkıyor ağzından. Sonunda dayanamayıp kaçmış:)

Yaklaşık 1-1.5 ay önce çekmiştim. Çene bu kadar kısa sürede ancak bu kadar düşebilir:) Şimdi bıcır bıcır maşallah.

"Anne kaka yaptım bezimi değiştir, uykum geldi anne beni salla, anne acıktım uçak geldiii yapcam ben, çok yedim doydum,(kesin çok yemiştir!), pembe terliklerim nerde anne?(bazen gece uyandığında bile sorduğu oluyor terliklerini)..." ama bu yaz ağzından en çok duyduğum cümle "üff güneş, sıcak piştim:)"

Varsa yoksa Umut Abisi. Sabah uyanır uyanmaz "Umut Abim nerde anne?" diye sorarak başlıyor güne. "Parka gidelim mi?" diye soruyorum, "Umut abim?" diye karşılık veriyor. Birşey yedirecek olsam "Umut abim de yesin" diyor,...:)

Abisine birşey olacak diye ödü kopuyor. Minicik kaplumbağaya yaklaşmasına bile izin vermedi o gün. Böyle bi kardeşi varken Umut'un sırtı yere gelmez:)

2 yorum:

sukran dedi ki...

canım beniiim,maşaAllah ipekcim,gerçekten çok güzel konuşuyor elifcik,sütten kesilince çocuğun her şeyi düzene girdi yani;)kalem tutuşuna bayıldım,maşaAllah,tuna bile hala öyle tutamıyor,şu bir gerçek ki,etrafımdan da gözlemlediğim kadarıyle,kız çocukları daha bir kıvrak,daha becerikli oluyor arkadaş,ben onu bunu bilmem:)hani daha estetik,ince,kibar,fıtrat işte,küçüklükten belli oluyor bay-bayan farkı;)canııım,kıyamaaam,abisi için ne kadar endişeleniyor gerçekten,yavrum yaa...

ipek dedi ki...

:)
çok konuşuyor ama konuştuğunu bizden başka kimse anlamıyor.
mesela
ödle=otur
dola=kola
öçüm adam=örümcek adam
gavuk=tavuk
delim=kalem
kalemi gerçekten güzel tutuyor ah bir de sağ eliyle tutsaydı!