21 Nisan 2009 Salı




Bülent'in Adanadaki yengesi ve kuzenleri bize geldiler. Çok yakın akraba olmalarına rağmen ben de 12 yıl sonra yeni tanıştım. Elif ilk gün uzak durup çekindiyse de ikinci gün kucaktan inmedi.





İki hafta kadar önce de
Ozy erkek kardeşine kız istemeye İstanbul'a gelmişti. Fotolar o günden.. Birkaç gün bizde kalmalarını beklerken bi "cee!" deyip çıkmak durumunda kalmışlardı:( Özlem annesi ve kardeşleriyle geldiği ve onlarla birlikte hareket etmesi gerektiğini bildiğim için çok ısrar edememiştim. Geçen gün arayıp tekrar geleceğini söyleyince çok sevindim. İnşallah Asude ve Özlem yarın bizdeler.. Bekle bizi Emirgan, boğaz,...



Onlarca foto çektim ama hepsi böyle:))

Tam iyi yakaladım ikisini derken Asude anında bir ters U dönüşü yapmıştı:)



Burada da Elif arka planda kalmayı tercih etmiş. İki saniye önce Asude'nin yanındaydı oysa:)

Asude de profilden ayrı tatlı maşallah. Yanaklar tam ısırmalık. Elbisesi de çok cici!



Sonunda oturtmayı akıl etmişim de bu fotoyu çekebilmişim:)



Bu da bizim kuzuların geçen yılki fotoğrafları. Tarih: 21-03-2008



Eklemeyi unuttuğum, aylar öncesine ait bir video..


Hiç yorum yok: