16 Mart 2009 Pazartesi

Elif- Zeynep- İkra
Yasemin kızlarıyla 4-5 günlüğüne İstanbul'a gelince O ve Başakşehirdeki arkadaşlar Cuma günü bizde toplandık. Bol kahkahalı güzel bir gün geçirdik. Muhabbet aklıma geldikçe hala gülüyorum:)))

İki Elif'i birlikte çekmek istedim ama bizimki kucağımdan inmek istemedi. İndirince ağlamaya başladı. Ağlayınca da yüzü gözleri kızardı. Ama bütün bunlar emelime ulaşmama engel olamadı:)

Bu ve altındaki 10 u aşkın foto aynı gün ardı ardına çekilmiş fotoğraflar. Kıyafetten de anlaşılacağı üzere..

Uzun zaman fotoğrafını çekmemiştim Elif'in. Makinayı elime alınca da bırakmak istemedi canım.



Neye kızmışsa..


Elif ile çay, çekirdek keyfi bir başka!





Bu sefer iyi saklanamamış kuzu:)

Uzun zamandır tuvalet ihtiyacı geldiğinde işlem tamamlanıncaya kadar gözden kayboluyor Elif. Merak edip "Elif neredesin?" diye seslenince "budaa, budaa!" diye karşılık veriyor bulunduğu yerden:)


Vuuuuu vuuuuu! Abisinin arabalarını yan yana sıralarken..


Dışarı çıkmak için sabırsızlanırken. İlk fotoda "anne al, anne al" diye pusetinin bulunduğu yeri gösteriyor.

23 Şubat Umut'un doğum günüydü. Her pazartesi oldugu gibi o gün de etüde kalması gerekiyordu. 8 de gelecek diye beklerken 5 de eve dönünce "neden erken geldin?" diye çıkıştım. Yazık "anne ya insaf yılda bir gün doğum günüm o gün de etüde mi kalacaktım" dedi.

Bülent gelirken sevdiği pastadan ve uzun zamandır istediği yazıcıyı almış hediye olarak. Kendi aramızda kutlamış olduk bir doğum gününü daha böylece..


(aslında bizim masamızın da Şükranınkinden altta kalır tarafı yoktu ama yakın çekince hiçbiri çıkmamış. Çok üzüldüm:P)

Betül

Zeynep & Umut

Batu

Yurt arkadaşlarımla bu ay Zeyneplerde toplandık. Elif kucağımdan neredeyse hiç inmediği için Onun fotoğrafını çekemedim ama arkadaşlarımın çocuklarını çektim.

Yorumsuz:)

Umut'a gülerken..

1 yorum:

sukran dedi ki...

vuuu vuuu derken,gıdısından öpesim geldi,yorumsuz fotosuda,artık büyüdüm diyor;)bir elinde cımbız,bir elinde ayyynaa;))o fotoğrafa bakanda,senin her gün makyaj yaptığını düşünür:)fena bu kız çocukları,süslü kokoşlar;))ipekim,onlar ipeğin kızı ve oğlu değilmi?ne kadar büyümüşler maşaAllah.yine çoooook tatlı görünüyor annesi,sık sık ekle foto ve videolarınıda,bizleri bu güzellikten mahrum etme lütfen.videoda elif güldükçe,bende güldüm,kıkır kıkır ne güzel gülüyor maşaAllah.çok öpüyorum sizleri...