9 Şubat 2009 Pazartesi

Uzun bir aradan sonra nihayet yazabiliyorum. Yazacak çoook şey varsa da ne yazık ki zaman yok:( Şükran'a verdiğim sözden dolayı şartlarımı zorlayarak oturabildim şimdi de.
Taşınma maceramızdan başlayayım anlatmaya.
Eveet, 4 ay gecikmeli de olsa nihayet taşındık(hala inanamıyorum:)) Taşınma öncesinde ve sonrasında yaşadığımız, bu kadar da olmaz dedirten aksiliklerden hiç bahsetmeyeceğim. Geldi geçti.
Ufak tefek eksiklerin dışında yerleştik de sayılır. Eve çevreye alışmaya çalışıyorum. Her Allah'ın günü -haftasonuymuş, gecenin bi vaktiymiş, sabahın körüymüş demeden-maruz bırakıldığımız matkap sesi dışında çok da şikayetim yok. 60 dairelik apartmanın sadece 5-6 sına taşınıldı şimdiye kadar:( Bu matkap sesine alışmaya çalışsam iyi olacak:( Oysa taşınırken anlaştığımız nakliye şirketine ait araçları gürültü olur gerekçesiyle saat 10 olmadan sitenin içine bile sokmamışlardı Bahçeşehirde!(Umutla ben Bahçeşehir'i güzel duygularla, özlemle andıkça, Bülent de "yaw ne çabuk alıştınız sosyete muhitine, varoşlara aslınıza geri döndünüz fena mı oldu" diye takılıyor:))
Annem taşınmadan iki hafta önce gelmişti ve yerleşene kadar da beni yalnız bırakmadı sağolsun. O olmasaydı napardım bilemiyorum.




Alpay&Umut
Passaparola oynarlarken objektiflere yakalandılar:)
Tatilin 4 günü Ordudaki görümcemler bizdeydi. Tam da Bülent'in yurt dışında olduğu zamana denk gelmesi kötü olsa da özellikle çocukların kaynaşması açısından çok güzeldi. Çok da iyi anlaştılar maşallah.

Saçlarını kestirdiğimden beri alıştı tokasız hayatın rahatlığına, tokayı görünce arkasına bakmadan kaçıyor:)
Favori oyuncağımız

Görüldüğü üzere koltuğa çıkarken bile yanımızda!


Bebek bakmaktan bitap düşmüş Elif:)

Ayşeçik:)

Hamarat kızım süpürgeyi çalıştırma izni koparabilmek için şirinlik yapıyor

Annenin gözünün içine bakılıp onay bekleniyor..

Onay alındı ve Elif Hanım iş başında.
Evde sofra bezini mutfağa taşıma görevi de Elif'e ait. Başkası götürürse kıyamet kopuyor.
Ev işlerine pek meraklı, eli de çok yatkın maşallah. Bir an önce büyümesini dört gözle bekliyorum:P
Geçenlerde, makinayı çalıştırmamla tekrar kapatmam bir oldu. Nedenine gelince, bizim kuzu kirli -üstelik kakalı- bezinin temizlenmesi için onu da atmış makinaya:) Son anda gördüm. Farketmeseydim herhalde içindeki bütün kıyafetleri atmakla kalmaz, makinayı da kapının önüne koyuverirdim.

Favori kitaplarımız
İçinde hayvan resimlerinin olduğu bu üç boyutlu kitaplar son zamanların gözdesi. Hem çok seviyor hem de ağızlarını kocaman açıp kapayan hayvanlar onu ürkütüyor. Parmağını ağızlarına götürür gibi yapıp hızla çekiyor:)
(Kitapları Amerika'daki öğretmeni hediye etmişti Umut'a başarısından dolayı. Umudi takdir belgesinin yanında bir de onur belgesi getirerek bu yıl da onurlandırdı bizi. İnşallah hep böyle devam eder)



Favori oyuncağımız ve kitaplarımızdan sonra...
*en sevdiğimiz şarkı: düm tek tek:)
*en sevdiğimiz reklam: dido (reklam çıkınca bizim kız da dodilemeye başlıyor:) evde dido bulundursam susması için işe yarayacak mı deniycem:P)
*en sevdiğimiz yarışma: wipe out (abisinin izlerken çok gülmesinden mi yoksa gün içinde kendi yaptığı cambazlıklara benzettiğindenmidir bilinmez!)
*en sevdiğimiz meyva: nar (doğduğundan beri yedirmeyi başaramadığım meyva da muz!)
*en sevdiğimiz yemek: kumpir (yemek sayılırsa)
*en sevdiğimiz çorba: yoğurt çorbası
"Elif Leylamız dün 1.5 yaşını da doldurdu ve kocamaan bir kız oldu!" diyemiycem:) 1.5 yaşını doldurdu doldurmasına da son kontrolümüzde kilomuz hala 9 ve boyumuz 79 çıktı:)
Çok sağlıklı ve çok neşeli ya gerisi de çok umurumda değil aslında.
Eskisine göre daha güzel yiyor. Çok yemek seçmiyor. Kahvaltıyı hiç sevmiyordu şimdi masaya bizimle oturup yumurta, zeytin, peynir, pekmez,.. ne varsa yiyor. Az da olsa severek yemesi hoşuna gidiyor.
Uykumuz da eskisine kıyasla daha derin ve uzun.
Alttaki azılardan sonra üstteki azılar ve köpek dişlerimiz de çıktı. Daha doğrusu çıkmış, çıktıktan epey sonra farkettim. Çok şükür sarsmadan, üzmeden, nasıl çıktıklarını bile anlamadan çok kolay çıktılar.


Zeynosuz olur mu? Olmaaz!:)
Zeynep ve kreşte öğrendiği son şarkı.


4 yorum:

sukran dedi ki...

:)))demek düm tek tek he?dinlerken görmeyi çok isterdim karakuzuyu.canım benim,gerçekten dahada tatlı olmuş elif ipekim ve dediğin gibi maşaAllah sağlıklı görünüyor.umuta daha bir benzemiş sanki.zeytin,peynir yemesi çok güzel,çünkü tuna hala zeytin yemiyor,peyniride,labne olursa seviyor,bazende tuzunu aldığım köy peynirini,ruh hali izin verdikçe yiyor;)artık maşaAllah sende,elif'te daha rahatlamışsınız annesi,inş.dahada rahatlayacaksınız,eee,dişlerinide sorunsuz çıkarmış maşaAllah kızım,daha ne annesi?canım benim,çoook tatlı maşAllah,çok çok öpüyorum,haaa,unutmadan,söyle arzu'ya,arabayı dikletli kullansın;)))

tuğba dedi ki...

selam özlettiniz kendinizi tahmin etmiştim taşındığını hatta dün şükranla konuştum ona da sordum ipek taşındımı ne zamandır yazmıyor diye.çok sevindim Allah ağız tadıyla,sağlıkla, huzurla oturmayı nasip etsin inş.maşallah elifimde çok tatlı bence en güzel zamanları türlü oyunlar icatlar değişik kelimeler zamanı, bi göremedik fıstığı :( benim yerime şöyle kocaman öp elifimi. umutuda tebrik ediyorum karnesinden dolayı inş. hep böyle gider akıllı oğlum. inş. bu sene içinde görüşürüz artık sen bi ankara yap artık bence.çokk öptüm

OZY- dedi ki...

Öncelikle yeni eviniz hayırlı olsun...
Elif görmeyeli büyümüş maaşallah, saçları kesilince de daha bir büyümüş gibi duruyor;)
Bizim kız da bebek arabasını çok seviyor.
Bu arada koltukların çok güzel olmuş;)
Davranışları birbirine çok benziyor bu yumurcakların, bizimki de sofra bezini götürmeyi görev edinmiş durumda, çamaşır makiasına herşeyi -hatta kendini bile- tıkıştırmayı pek seviyor:)Ama afacan Elif gibi kirli bezini atmaya kalkışmadı henüz:)) Bizimki de ıslak mendili eline alıp etrafı siliyor, dediğin gibi büyütelim şunları bir an önce:))
Umut maaşallah yüz akımız, Allah nazarlardan korusun, iki cihanda muvaffakiyetler nasip etsin, hep mutlu olsun... Çok öpüyorum onu da.
Asude de nar'ı ve yoğurt çorbasını seviyor nispeten.Ama kahvaltı konusunda bir arpa boyu yol alamadık henüz, darısı bize.
Zeynep de her zamanki gibi çok tatlı ve güzel maaşallah...
Sen de çok öpüyorum;)

ipek dedi ki...

pekmez ve yumurtayı özellikle severek yiyor şükrancim çok şükür. Ne kadar dvm eder bilmem ama.
tamam ablama söyliyim dittatli kullansın;)
"k" leri yeni yeni düzeltmeye çalışıyor. elif'e "tara tuzu" diyordu:)

teşekkür ederim tuğbacım. çok şükür kendi evimizdeyiz artık.sen de dönmüşsün çok sevindim. umutun durumu iyi maşallah f. kolejleri arasında 3. oldu iki seferdir.

ozycim, ben de senin bloğunu okurken bir çok yönden ne kadar benziyorlar diye düşünüyorum.
koltukarı kaplattırdım. kaplattığım kumaşa uygun halı aldım. oturma odasına da IKEA dan kitaplık aldık. Bir köşe takımı begendim o oda için ama henüz sıra ona gelemedi:)
umut hiç ders çalışmadan iyi gidiyor şimdilik ama, hayırlısı.

Çetocum, geçen seferki yorumun için teşekkürler. bi tembellik çöktü ne bloğu güncelleyebiliyorum ne yorumlara bakabiliyorum:( kusura bakmayın.
cuma günü gelememene üzüldüm.