30 Ekim 2008 Perşembe



29 Ekim -Üsküdar



Yusuf Dedesinin kendine özel verdiği ud konseri Elif'in çok hoşuna gitti. Büyük bir ilgiyle hem izledi hem de dinledi dayımı.

dayım&elif

Abim yanımda, kuru ekmeğim de elimdeyse keyfim yerinde:)

Cee eee !

Leylek leylek havadaaa...

Gecenin bir vakti yine abisinin masasında

Uyku fena bastırsa da karıştırmaya devam:)



Gözler artık açılmaz olmuş ama bizim kız hala iş başında:)



Masanın üzerindeyken yanından ayrılamıyorum haliyle. İşim başımdan aşkın olmasına rağmen, boşa geçen zamana çok üzülsem de kah oturarak kah ayakta nöbet tutuyorum yanında.



Rukiye Teyzesi'nin hediye ettiği bu sarı hırkayı Elif'e çok yakıştırıyorum.




Çoğu zaman raflardan sonra sıra çekmeceye geliyor, bu sefer de sandalyeye kuruluyor Elif Hanım

Pillerle oynamamasını söyleyince bana küstü, başını eğip uzun müddet hareketsiz durdu.

kafa kalktı bu sefer de dudak büküldü:(


Kıyamam ben sanaa:(((

Biraz çekil abi, bende kılacağıım!


Ne kadar devam eder bilmem ama Umudi 1 aydır düzenli namaz kılıyor. Maşallah!


Dünya tatlısı Zeynep Ablasıyla

Yine masada hep masada...:(


Amerika'nın şalvarı


Malatya'nın şalvarı:)
Babannesi benim namaz eteğimden Elif'e iki tane şalvar dikti. Ee artık yaza kayısı toplamaya hazırız.

Yatağından başka her yerde uyurken görmek mümkün

Babaanne ve dedeyle bizim parkta..



Mısır Çarşısı'nda..

Sultanahmet'de..
*Kızım artık bana yardım etmeye başladı. Ben çamaşırı asarken sepetten birer birer çamaşırları çıkarıp "anne al" diye bana uzatıyor.
*Kumandamızda bi problem var. Bazen pillerde temassızlık oluyor. Biz de diğer elimize vurarak çalıştırıyoruz. Geçenlerde Elif de tuşlara basıp kanalı değiştiremeyince kumandaya şiddet uygulamaya başladı:)

Blogspotun kapatılmasıyla ilgili olarak Özlemle birlikte Today's Zaman'a verdiğimiz röportajın bulunduğu haberin linki. Bizim haberden hemen sonra da bloglar açıldı zaten:P

http://www.todayszaman.com/tz-web/detaylar.do?load=detay&link=157012

3 yorum:

OZY- dedi ki...

İpekciim Üsküdar'daki kutlamalar çok coşkulu olmuş gerçekten.
Bu arada dikkatimi çekti, senin blogdaki saat 1 saat ilerde, otomatik geri almamış kendini, demek ki Türkiye'ye göre yazılmamış programı:p
Sizin kız masa kuşu, bizimkisi de çekmece:)) Çekmecenin içine girmeye bayılıyor.Tetikte olmakta haklısın, masa daha tehlikeli, bizimkisi de bir defa dengesini kaybedip çekmeceden dışarı düştü kafayı vurdu.
Sarı hırka Elif'e çok yakışmış gerçekten maaşallah.
Umudi'ye de maaşallah, Allah ömür boyu severek namaz kılmak nasip etsin...
Malatya şalvarı süper olmuş:)) Ben de görümceme bizim kız için şalvar sipariş etmiştim, ancak yaza dikerler-giydiririm nasipse:) Sizinkisi kayısıya, bizimkisi de çileğe gitsin nafakalarını çıkartsınlar:PP
Öpücükler...

sukran dedi ki...

waaaaw,gösteri harika olmuş.canım benim,ne kadar can-ı gönülden dinlemiş dayını,müzik kulağının olduğu besbelli maşaAllah.ceee yaptığı fotoda zeynep e(kuzeni zeynep)benzettim elif i ipekim.umudime de maşaAllah,hep böyle istikrarlı devam eder inş.elif in,abisinin masasındaki görüntülerine çok güldüm,canım yaaa,resmen ayakta uyumuş.walla ipekim,gittikçe güzelleşiyor,tatlılaşıyor kara kuzu,çok ta marifetli olmuş,Allah ım nazarlardan korusun,çok kocaman öpüyorum sizi...

hümeyra dedi ki...

ipekcimm uzun zamandan sonra bi gireyim elifin son halini goreyim dedim masallah ne kadar buyumus boyu uzamis kuzucuk coook seker olmus
onu da seni de umutu da cok ozledik en kisa zamanda bekliyoruz insallah
gorusmek uzere