2 Temmuz 2008 Çarşamba

CIN ELIF TATILDE



TAKLITCI ELIF


Elif abisini taklit ederken

Bu gunlerde hareketlerimizi, cikardigimiz sesleri taklit etmeye basladi.

Elif ve dort disi:)

(5. de var ama cok minik oldugu icin fotografda gorunmuyor. Bu ayrintiyi da yazmasam olmazdi:P)



Elif'in 8 aylikken yurume konusundaki gayretini goren herkes bir aya kalmaz yurur demisti. Elif bu tahminleri bosa cikardi 9 aylik yurumedi ama sanirim abisi gibi 10. ayini doldurmadan yuruyecek. uzun zamandir uzunca bir sure ayakta desteksiz duruyor, hatta comelip kalkiyor defalarca ama adim atmiyordu. Burada yurume konusunda daha bir istekli ama yerde hali olmadigi ve pis oldugu icin yere birakamiyorum. Yatagin uzerinde sendeleye sendeleye birkac adim atabiliyor.


yataga tirmanirken


havuz keyfi sonrasi odaya donerken


ayna ayna soyle bana...:P


hain sinekler hep kizimi isrdilar:(


  • fotograf makinamiz bozuldu, artik ne yazik ki video cekemiyoruz:(
  • bugun aksam yemeginde elifi mama sandalyesine oturttup yemegini yedirmeye calisirken yan masadan kucuk bir cocuk geldi ve Elif'in pusetini surmeye basladi. Elif kiyameti kopardi arabasina yabanci biri elini surdu diye. Babasi da ben de cok sasirdik tepkisine. Ne zaman abisi cocugun elinden arabasini alip yanina koyunca bizimkinin yuzu ancak o zaman guldu. Sonra cocuk yine geldi, bizimki yine avazi ciktigi kadar.... baktik olmayacak Elif'i arabasina oturtmaya karar verdik. Oturtmamizla cocugun,Elif'in burnuna yumrugu indirmesi bir oldu:(
  • Yemek yedirebilmek icin yapmadigimiz animasyon kalmiyor ama nafile.
  • Ablamlara her gittigimizde eve girip de Elif'i yere biraktigimda, pit pit pit emekleyerek solugu cocuk odasinda aliyor. 10-15 gun onceydi, Elif cocuk odasina gidince ben de pesinden gittim ama daha sonra neden hatirlamiyorum odadan cikmam gerekti. Geri dondugumde Elif, Zeyno'nun plastik sandalyesinin uzerinde kurulmus bacakllarini one arkaya sallayarak oturuyordu. Evdeki herkese sordum, yardimci olmadiklarini soylediler. Gozumle gormek icin Elif'i sandalyeden indirdim 3-5 sn. icinde yine sandalyenin tepesindeydi:)
  • Bircok esyanin nasil kullanildigini biliyor. Tarakla sacini tariyor, telefonu kulagina goturup "alo" diyor, sapkasini basina koymaya calisiyor.Biz takinca aninda cikariyor o ayri konu. Dikkatini baska yone cekip unutturursak ne ala. Su an aklima gelenler bunlar.
  • Surekli "biliyo biliyo" diyor. Ne dedigini bilmeden soyluyor tabii. Umutla ben de komik komik sorular soruyoruz. "Papua Yeni Gine'nin baskentini biliyor musun Elif?" gibi:) Herseyi biliyo bizim kiz bu yasta:P

Hiç yorum yok: