3 Temmuz 2008 Perşembe



ozy sobelemis beni:)

kizimi nasil sevdigimi yazmami istiyor, hemen yazalim o zaman:)

esmer bi bebis oldugu icin (gerci ten ve sac rengi cok acildi dogdugundan bu yana ama oyle alismisim)

kara kuzum, kara kizim, kara biberim, kara bocuk
biraz kilolu olsa kara lahanada derdim belki:P ama su durumda sacma olur.
ve
cifte kavrulmus fistik:)

disler ciktiktan sonra; kazma dis

ufak tefek old. icin; bucur, bicir, akili bidik
en cok kullandiklarim; bebegim, tatlim, kuzum,..

Umut bebekken tombis oldugu icin Umut'a tostos derdik. Bazen Elif'e de tostos diyecek oluyoruz ama sonra hemen duzeltiyoruz ne tostosu, senden olsa olsa tıstıs olur diye:)

nadiren cerkezce hablugcuk(elma kurdu) ve ubucuk(sevimli, sirin) diye sevdigim de oluyor.

babasi: en cok kizimcigim(?!) diye seviyor. Bir de fistik diye.

abisi: cingoz, hiperaktif, askim, al yanakli elma kusu(?!?yorum yok!)

teyzesi: bastibacak (boyundan buyuk islere kalkisintiginda)

zeyno : tedi(kedi)yavrusu

bu soru iyi oldu. Kuzuyu ne tuhaf kelimelerle sevdigimizi farkina varmami sagladi:)

2 yorum:

OZY- dedi ki...

Ben de aynen senin gibi çok tuhaf sevgi sözcükleri kullandığımızı farkettim:)
Ee sizin kız tatilden memnun görünüyor,sinekler dışında. Sinekler bizim kızın da kabusu olmuştu. Paradise'a bizim kuzu 2 aylıkken gittiğim için hiçbirşey anlamamıştım, inşallah senin vaktin güzel geçmiştir,tatile gitmek için senden cesaret alacam iyi geçtiyse;)

ipek dedi ki...

UMUT SÜREKLİ SOMURTTU, BÜLENT GAZETELERE GÖMÜLDÜ. YALNIZ TADINI ÇIKARAMADIM.
İNS. SENEYE BEREBER GİDERİZ ÖZLEMCİM.