27 Haziran 2008 Cuma

Sukran'in istegi uzerine tatile cikmadan yuklemistim bu fotolari ama yayinlamayi unutmusum. Simdi farkediyorum.
21 HAZIRAN PAZAR

Pazar gunu yurttan arkadasim Esmalardaydik. Rukiye'nin kizi Betul pek bi dillenmis hareketlenmisti masallah. Betus beni kirmadi ve birbirinden guzel pozlar verdi o gun bana.
Gorusmeyi cok istiyordum ama bir yandan da Bahcesehir'den taa Ugur Mumcu'ya gitmek gozumde buyuyordu ama Rukiye'nin usta soforlugu sayesinde hizli ve rahat bir yolculuk gecirdik.
Esmanin kardesiyle yasadigi sirin evine annesi ve babasi da gelmisti. Cok seker cok samimi insanlar cok sevdim hepsini. Aydinli olduklari ve yoresel kelimeleri kullandiklari icin kendimi memleketimde gibi hissettim:)

Betul birbirinden lezeetli yemeklerle hazirlanmis sofrayi gorunce israrlarima ragmen:P poz vermegi birakti ve hemen onlugunu kaptigi gibi annesinin yardimini falan beklemeden basladi yemege. Bu sirada bizim kiz da kacacak delik ariyordu. Neredeyse hicbirinden yemedi o gun.

Esmalardan sonra Rukiyelere geldik. Bulentin gelmesini beklerken Betul ve Elif de guzel guzel oynadilar.



uyurkenki hali komik geldi ve hemen cektim:)

GAZETENIN PIKNIGINDEN



Elif&Bahadir
Bahadir bebeklerden nefret eden bir cocuk olmasina ragmen Elifi cok sevdi.
Bebekli bir ortama girmek bebekli misafir kabul etmege korkar olmus annesi. TV de bile gormeye tahammulu yokmus hemen tukurmeye basliyormus gorunce. Annesi agzi acik izledi cocugunun Elif'i oksamasini, opmesini:)

O gun herkesde bir kene panigi vardi. Bendeyse, Elif'den ala kene mi olur dusuncesiyle sanirim ne korku ne de panik vardi:)

OMER'IN SUNNETI


19 Haziran sabahi Omer kardesi Zeyno ile

Omer sunnet oncesi cok sevdigi rapci Efe abisi ve Yusuf Dedesiyle

(Kuzenim Efe camide sattigi hac umre brosurleriyle cikarmis rap albumunu ogrenince cok guldum:)) Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu!??

Omer&Ablam

Ablamlar sunnet icin hastaneye gittikten sonra ben de Omer'e surpriz olsun diye odasini suslemek icin ablamlara gittim. Afra, Umut ve ben birlikte susledik odayi. Bir yandan da aklimiz Omer'de. Acaba sunnet oldu mu? Acidi mi? Agladi mi? diye konusurken zil caldi, Omer normal kiyafetiyle son derece neseli ve hareketli karsimizdaydi. Herhalde bir aksilik oldu ve sunnet olamadi diye dusundunduk hepimiz. Ablamin yeminleri bile beni inandirmaya yetmedi ama %100 tatmin olmami saglayacak seye de Omer izin vermedi:P
Ucumuzun O gelmeden hazir olsun diye ugrastigimiz, nefesimiz kesilene kadar sisirdigimiz balonlarla, elisi kagitlariyla telas icinde hazirladigimiz odaya bakmadi bile Omer. Hoplaya ziplaya bilgisayarin basina gecti:) Henuz sunnet olmayan Umut icin de cok iyi oldu Omer'i oyle gormek.

3 yorum:

sukran dedi ki...

ipekcim,beni kırmayıp fotoları eklediğin için teşekkür ederim canım.rukiye nin kızı betül ün iştahına çok heveslendim,maşaAllah,bizler kendimizinkilerde göremediğimiz için herhalde..elif leyla nın uyuyan pozuna hem güldüm,hem hoşuma gitti.piknik fotosunda da umudimin ne kadar büyümüş olduğunu farkettim maşaAllah.ha,bu arada bülent in kolundaki pembe bantı da merak ettim;))ömer in sünneti hayırlı olsun,Allah damatlığını,askerliğinide göstersin inş.şimdiki sünnetler çok başarılı ve acısız oluyor çok şükür,tuna dan biliyorum,o da ömer gibi,eve gelir gelmez oraya buraya koşturup durmuştu,umudim hiç korkmasın,fahriye nin oğlu edip han bile olduğuna göre,herkes olabilir bence;)arzu da çok tatlı çıkmış oğluşuyla,keşke afra nın da fotosunu koysaydın,onu niye seçtin bakıyım;)HAAAA,UNUTMADAN,ÖZY NİN BLOĞUNA BELKİ BAKAMAMIŞSINDIR,BEN HBR VERİYİM,SENİ VE ESRA YI SOBELEMİŞ,NE DEMEK BİLMİYORUM AMA SOBELENMİŞSİNİZ;))ne zaman büyük harfle yazmaya başladığımı bilmiyorum ama silmeye üşendim yaw;)size iyi tatiller canım,boooool bol hasret giderin,çokca yeşillikler görün,denize girin bizim yerimizede,annenlere slmlr..

ipek dedi ki...

sobelenmis miyiz?

simdi ben de seni sobeleyeyim o zaman:))

piknik gazetenin duzenledigi bir piknikti. girerken tisort ve futbol topu hediyer ettiler. cocuklar icin palyaco, karikaturist,hamak, oyuncaklar vardi. izgara, salata, tatli, meyve cesitleri vs.
bu hizmetlerden yararlanabilmek icin gazete camiasindan oldugumuzu gosteriyor o bant da.

ipek dedi ki...

fotograf makinasi ablamdaydi, fotolari o cekti. afra evde oldugu icin cekememistir. ben masumum!!