13 Mayıs 2008 Salı



KIZIM BÜYÜMÜŞ DE...

Benimkiler de bu kadar uzarsa annem de böyle örer mi acaba?

Babasının Kırgızıstan'dan getirdiği keçeden yapılmış bu bebekle oynamayı çok seviyor. Oyuncak olarak malzeme hiç uygun değilse de çok sevdiği için kaldıramıyorum da. Ağzına götürürse diye oynarken gözüm sürekli üzerinde.




Zeka küpleri:)


Bu oyuncak sepetindeki (henüz oyuncak sepeti alamadığım için çamaşır sepetimizin birini oyuncak sepeti olarak kullanıyoruz:)) oyuncaklar tek tek çıkarılıp odaya saçılmazsa rahat edemiyor.


Çoraptan yaptığım bebekle oynarken..:)


İtiraf ediyorum, aslında oynamıyor:) Reklamlara dalmış neyi tuttuğunun farkında bile değil. Farkında olsaydı bacağından tutup arkaya doğru fırlatırdı.

Daha rahat kavrar, koluyla bacağıyla dişlerini de kaşır diye üşenmedim çoraptan bebek yaptım Elif Hanım'a, ama yüzüne bile baktığı yok.

Yüzüne bile baktığı yok dedim de, yüzü olmadığından mı oynamıyor acaba?:)))


Hemen kalemle bir kaş göz vs. çizeyim. Renkli bir elbise de dikersem belki hoşuna gider.

Pamuğu güzel yerleştiremediğim için bacaklar selülitli gibi olmuştu:)Böylece selülitler de kamufile olmuş olur:)

İşte gerçekleri yansıtan bir fotoğraf:)

Uyurken hariç dil nerdeyse sürekli dışarıda:(


ANNELER GÜNÜ



Anneler gününde ablam ve çocuklar hep birlikteydik. Önce çocuklar nereye gitmek istiyorsa götürüp istedikleri oyuncaklara bindirip tek tek eğlendirildi, sonrasında da güzel bir restoranda midelerimiz...!:)


Kebaptan sonra ihtiyacım oluyor da!:P


(ee, haklı! artık onun da iki dişi var)

Hümeyra&Elif Pazartürk'te

Geçen haftasonu Ankara'dan Hümreyra Teyzemiz geldi:) Vakit çok kısıtlı olduğu için doya doya muhabbet edip gezemedik:( Koştura koştura pazara ve gölete gidebildik sadece..

Elif'in dili son zamanlarda hep dışarıda olduğu için(umarım bu dönem çabuk geçer!) Hümeyra Teyzesi 'mantı' diye sevdi Elif'i:) Bir Kayseriliden de başka türlüsü beklenmezdi;)


Umut'un okulda benim için yaptığı anneler günü hediyesi


Bülent de akşam şarjlı el süpürgesi getirmiş:) Elif'in mama sandalyedinin, dolayısıyla yemek masanın altındaki kırıntılar ne kadar rahatsız ettiyse artık..

Bir de Hümeyra'dan anneler günü hediyesi olarak güzel bir eşarp aldım:)










1 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ben o dili yerrrim:) Masallah her gecen gun daha tatli oluyor bu kiz ya:) Aferin benim akilli kizima, zeka kupleriyle de oynarmis, hem gozel hem akilli:)))))