2 Mayıs 2008 Cuma


SAÇLARA VEDA ETMEMİZE AZ KALDI







Esad Kıratlıoğlu, Einstein'dan sonra son zamanlarda Erkin Koray'ınkine benzettiğimiz saçlarıyla Elif Leyla:)
Havalar ısınır ısınmaz saçlarla vedalaşacağız inş.
ELİF YÜRÜTECİNDE

İçinde ağlamadan durduğu nadir anlardan..

Elif çok hareketlenmeye başlayıp beni çok yormaya, oynamak için evin kendisi için en tehlikeli olabilecek yerlerini bulup yüreğimi ağzıma getirmeye başlayınca emniyette olur düşüncesiyle yürüteç almaya karar veridim. İtiraf ediyorum bebekler için çok önerilen birşey olmadığını bildiğim halde bu sefer daha çok kendimi düşünerek aldım:( ilk günler sevdi ama çabuk sıkıldı Elif yürütecinden. O girmemek için ben zorla içine sokmak için savaş veriyoruz her seferinde.




Bu şekilde kullanmaya hiçbir itirazı yok.

'İçinde güvende olur, sürekli peşinden koşmam gerekmez, biz de rahat ederiz O da' düşüncesiyle almıştım ama ben bu yürüteci. ühü ühüü!

BEBEKLER ŞU TELEFONDA NE BULUYORLARSA..

Elif'i küçük bir teste tabi tuttum:)
Hoşuna gideceğini düşündüğüm renkli oyuncakları ve telefonumu odanın bir ucuna dizdim. hangisine yöneleceğini görmek için de Elif'i de biraz ilerisine bıraktım. Sonuç beni hiç şaşırtmadı.
Evirdi, çevirdi, attı, tuttu dakikalarca sıkılmadan oynadı telefonla.


telefonun yerini değiştirdim, sonuç değişmedi!

şööle bi oyuncaklara göz gezdirdikten sonra bizim kuzu yine telefonda karar kıldı.


sonuç hep aynı, hep aynı..:)

Bu testte oyuncak yerine kumanda, fotoğraf makinası, klavye,... vs. kullanılsaydı Elif bu kadar kolay karar veremezdi buna eminim :)

  • Son zamanlarda çok yorsa da doğduğundan beri en keyif aldığım dönem 8. ayından sonraki dönem. Eskisi kadar kucak istemediği, kulağımın dibinde durmadan ağlamadığı için eskisine göre daha kolay geçiyor günlerimiz çok şükür.
  • Mimikleriyle, hareketleriyle, çıkardığı seslerle son zamanlarda hepimizi çok güldürüyor:)
  • Birbirine yakın iki koltuğun birinden diğerine atlayarak geçiş yapabiliyor.
  • Hiçbir yere tutunmadan dengede durmaya çalışıyor. Ben de cesaretini, boyundan büyük işlere kalkışmasını hayretle izliyorum her seferinde. Ayına göre bayağı bir hızlı maşallah+ayına göre de çok minik olunca çok tuhaf geliyor görenlere yaptıkları:)

2 yorum:

OZY- dedi ki...

Maaşallah barekallah hızlı kızımıza:)

Kestirmeyin saçlarını yaw,kimlere benzetiyorsunuz çocuğu:P Bi kere ona özellikle iki kulak çok yakışıyor,hele o dar paça tulumlarla daha bir şirin oluyor:)
Öpücükler

hümeyra dedi ki...

yerimm ben o mantiyi hala dil disarida o dil iceri girinceye kadar oyle sevicemm galibaa

kirmizi beyaz giymis kucuk hanim cook ta yakismis hele basortulu hali cook sevimli olmus masallah cok hosuma gitti yakismis benim fistigimaa

cook opuyorumm seni