27 Mayıs 2008 Salı

BOL MİSAFİRLİ BİR HAFTA


Ayakkabıları her zaman olduğu gibi ayağından çok elinde!

Hüsna&Elif


Elif&Melih
Doğduğundan beri neredeyse haftanın iki günü pazarda. Şimdiden bıktırdım çocuğu:)


Elif, yakışıklı Ferhan Tarık Abisiyle





Umut, biri gelince o kadar değişiyor ki, sevinçten ne yapacağını şaşırıyor. O sakin çocuk gidiyor bambaşka biri geliyor yerine. Şımarık haller hareketler.. Neyseki çok fazla sabır göstermem gerekmiyor, misafirlerin gitmesiyle de Umut eski haline dönüveriyor. Normal halinin bu olmadığı için ne kadar şükretsem az:)

O gün Ferhan Tarık ve Umut hopladılar, zıpladılar, ağaçlara tırmandılar,.. kısacası çoook eğlendiler.

Meğer ne güzel kremalı bisküviler varmış da haberim yokmuş. Ayıp yaw!Tıkıyorlar ağzıma bebe bisküvilerini...



Pazar günü 9 yıldır görüşemediğim bir arkadaşım bize geldi. Son görüştüğümüzde Umut 3 aylıktı ve arkadaşımın hiç çocuğu yoktu. Geçen süre içinde 3 çocuğu olmuş.(maşallah!) Bu da Elif'in yarı yaşında ama iki katı cüssede minik kızı Zeynep.

  • Geçen hafta Elif'in saçlarını kestirmek için kuaföre gittik. Kuaför, "ağladıkları zaman elim ayağıma dolaşıyor o yüzden küçük çocukların saçlarını kesemiyorum, kendi çocuklarımınkini bile başkaları kesti" diyerek bizi kibarca geri çevirince savruk saçlarımızla evin yolunu tutmak zorunda kaldık..
  • Birkaç gün emziği bulamadım bu kadar kısa bir sürede unutmuş emmeyi:) Sadece diş kaşımak için kullanıyor şimdi. En çok ihtiyacımız olan 5 ay kullanmış ve kendiliğinden zorlanmadan bırakmış oldu yani, çok şükür.
  • Ütü yaparken ütü masasına tırmanmaya çalışıyor ütülemeye çalıştığım kıyafetleri çekiştiriyor, masayı öyle bir sarsıyor ki ütü kafasına düşecek diye korkutuyor beni,.. Bu şartlarda ütü yapmak çok vaktimi alıyor ve bunaltıyor.

Yukarıda ütü yaparken yanıma gelmemesi için Umut'u engel olarak kullanmak istemiştim:) Ama bizim kız engele falan aldırmadı, zorlanmadan geçiverdi... Neredeyse düz duvara tırmanacak istediği kadar yan yatsın sıska Umut'u aşmak O'nun için işten bile değil tabii:)Bugün " hadi bakalım kolaysa benim üzerimden geç" dedim, yine banamısın demedi:P En yakın zamanda babasıyla da deniycem:) O'nu da geçerse "yuh artık!" ne diyim;)

2 yorum:

OZY- dedi ki...

Kolay gelsin valla,benim de sırada bekleyen çok misafirim var;)Bakalım Allah yardımcımız olsun.
Elifçik aşmış artık:)Maaşallah.
Ayın 20sinde Ankara grubuyla bizim kızın doğum gününü yapacağız inşallah,keşke sen de olsan...

ipek dedi ki...

Keşke:(
Asudeciğin ilk doğum gününde bulunmayı ben de çok isterdim gerçekten.
Ankara grubunu da sizi de çok ösledim.