11 Mart 2008 Salı




YENİ CİCİLER:)




Babasının ABD'den kızına getirdikleri


YENİ HUYLAR







Son zamanlarda emziksiz uyumaz oldu. Uyumaya çalışırken emziğiyle oynamayı çok seviyor. Ama bu sefer de oynarken emziğinin çıkmasına sinirleniyor, ağlıyor:) Çıkarmasını önlemenin tek yolu da ellerinin dolu olması. Ben de oyuncak, çorap, ayakkabı ne bulursam tutuşturuveriyorum ellerine:)



Ama iyice uyuduğuna kanaat getirip 'oh beee nihayet uyudu!' deyip daha rahat uyuması için elindekileri -usulca da olsa- almaya çalışmamak lazım yine de. O minik gözler saatlerce kapanmamak üzere tekrar açılılabilir çünkü.



Son günlerde kulaklarını keşfetti. Çekiştirip duruyor:)



YENİ ARKADAŞ...


Elif&Asude


İlk ve tek arkadaşım Asude'nin Ankara'ya taşınacak olmasına çok üzülüyorum. Şimdi ben nerden arkadaş bulacağım:(



Cuma günü Elif, Betül, Özlem, Ebru(Çeto), Nursel, Sevil, Emine bizdelerdi. Ayaklarınıza sağlık arkadaşlar. Herşey için teşekkürler.

YENİ İMAJ:(






İhmalkarlığımın ve dikkatsizliğimin sonucu


:(((((((((((

Geçen cumartesi kuzuyla dolaşmaya çıktık. Gezdik tozduk.. Sonra ablam arabasıyla bizi evimizin önüne kadar bıraktı. Elif'i arabasına oturttum nasıl olsa evin önündeyiz, eve giriyoruz diye bağlama gereği de duymadım.

Ve sonuç:(((

Uzun uzun anlatmak istemiyorum berbat bir gündü! Allah korudu gerçekten. Ucuz atlattık çok şükür.

Allah birdaha yaşatmasın bize ve diğer bebişlere.



  • Doğduğundan beri bilinçsiz de olsa çok net 'anne' diyordu. Dünden beri 'baba' demeye başladı. Bence yine bilinçsiz:) Bilinçsiz de olsa babasını mutlu etmeye yetti.
  • Bulamaç şeklinde hazırlanan kahvaltıyı hiç yediremedim Elif'e. birkaç gündür sabahları minik ekmek parçalarının üzerine tereyağ, peynir, pekmez vs. sürüp vermeye başladım. Bundan hoşlandı. Hepsini toplasan normal bir lokma ya eder ya etmez ama olsun alışıyor:)
  • Ağlayınca oyuncak veriyorum eline susması için, eğer oynamak istemiyorsa bütün gücüyle fırlatıyor bana doğru sinirle. Galiba benim bu küçük cadıdan çekeceğim var:(
  • Emeklemeye başladı ama geriye doğru gidiyor, ilerleyemiyor bir türlü.

4 yorum:

ladybird dedi ki...

cicileri pek guzelmis. gule gule giysin. babalar kizlarini ne cok seviyorlar. :) anneler de oglanlari ;)

tekrar gecmis olsun. ins bir daha yasamazsiniz.

cok bilmis olacagi bakislarindan bile belli oluyor. :D

masaallah..

ladybird dedi ki...

papuclari ile uyudugu fotoyu cok begendim. cocukken annem bayramdan 1 ay once kirmizi papuc almisti. e tabi onlarla uyumustum bayrama kadar. onu animsatti.

yeni kiyafetleri kac aylik icin?

OZY- dedi ki...

Cicileri de pek güzelmiş,hayırlı olsun.
Allah bebelerimize kaza bela vermesin.
Valla teyzesi de üzgün bu tatlı yumurcak ve annesiden uzaklaşacağı için,Allah kalplerimizi uzaklaştırmasın,nasılsa sen Ankara'yı seviyorsun,orda sevdğin başka dostlar da var,her fırsatta bekliyoruz teyzesi,çook memnun oluruz.

ipek dedi ki...

yaseminciim teşekkür ederim.
benim de bayramlık ayakkabilarımla yatmıslığım vardır:) ne güzel günlerdi.
Yeni yazlık kıyafetler 1 yaş için. Elifcik böyle yememeye devam ederse yazın içine biraz zor sığacak gibi görünüyor:(

Sağol özlemciim.
Okul dönemi olmaz da yaza geliriz, kalırız da inş. Kapı çok nasıl olsa yazı orda geçiririz bakarsın:P