23 Ekim 2013 Çarşamba

Elif'in ikinci dişi de sallanmaya başlayınca ben yine duruma el atayım dedim ama çekme girişimim bu sefer başarısızlıkla sonuçlandı, canı yandı kuzucugun. Biraz daha sallanmasını beklemeye karar verdik. İkincide de iyi tutamadım  elim kaydı.:(( Bu sefer çok ağladı ve bir daha dokundurmama kararı aldı. Arefe günüydü galiba bir baktık dis yerinde yok :)) ne olduğunu kendi de bilmiyor. Ya yuttu ya ağzını çalkalarken lavaboya düştü,.. :))

Süt dişleri zaten çok kucuk oluyor bir de dis gicirdatma sorunumuz yüzünden yarısını oguttugu için dis diye bir şey kalmadı:(( (tutamamakta hakliyim yani) Dişlerin kapanışıyla ilgili bir sorundan, geniz akıntısından ya da stresten olabiliyormuş dis gicirdatma.. Gece takılan plaklardan almamız gerekecek sanırım, yeni çıkanların basına da aynı hal gelmemesi için. Bazen Bülent'in horlanmasından (cok yorgun ve uykusuz olduğu günlerde) kaçıp Elif'in yanına gidiyorum bu sefer gicirdatma sesinden uyuyamiyorum. Öyle sıkıyor ki o basınca o dişler nasıl saglam kalıyor şaşıyor insan.

Bayramda Umut'a yeni aldığımız bilgisayar da sorunlu çıktı:(( bloga yeni fotoları yüklerim artik diyordum ama yine ileriki bir zamana kaldı.

1 yorum:

OZY- dedi ki...

Elleme annesi ya, eninde sonunda düşüyor nasılsa. Asude'nin 4 tane dişi düştü, birinin sizinki gibi akibeti meçhul, ötekileri Asude eline alıp bana getirdi.
Diş gıcırdatma problemi geçer inşallah kuzucuğun