2 Nisan 2010 Cuma

UZUN BİR ARADAN SONRA...

Enerjik Elif


Melih'in içine düşecek bir gün ama bakalım ne zaman:)

Burada da ayıramamış Melih'den gözlerini:)

Ah şu erkekler!:P





Çok fazla eteği, elbisesi yok Elif'in. Yazın şort kışın da genelde pantolon,eşofman giydiriyorum. Etek giyip hanım hanımcık olmuşken bol bol çektim fotoğrafını.
Bu güsel kıyafetini de Özlem Teyzesi Elif daha doğmadan hediye etmişti bize, evlerine Asude'yi görmeye gittiğimizde!

Batu


:)

Batu&Elif

Umut&Zeynep

Elif & İpek Teyzesi

Elif & İgıl pigıl:)

TV izlerken uyuyakalmış:(

Zeynep Ablasının verdiği yapbozu



Kumanda elinde, keydi yerinde:)



Yumulmuş, masanın altına düşen yap-boz parçalarını yerine koyuyor.. Düzenli maşallah kime çekmişse..



Şenba Ablasıyla kısa süre birlikte olabildiler ama çok iyi ablalık yaptığı için herhalde çok alıştı Elif O'na. Haziran'da gelmelerini dört gözle bekliyoruz.

Necmiye Halasıyla



7 yorum:

ladybird dedi ki...

Bravo Elif'e. Cok begendim, cok guzel sarki soyluyor :) Masaallah

sukran dedi ki...

oyyyyy,ne güzel diller onlar öyle maş.yerim ben o kara kuzuyuuuu...uyurkenki fotoda ne kadar umut'a benziyor ipekim.demek melihle çok iyi anlaşıyor he?Allah muhabbetlerini artırsın,tarık ta yine çok yakışıklı gözüküyor maş.çok özlemiştik elifciğiizi,daha çık ekle annesi:)

OZY- dedi ki...

Çok güldüm, ne o bakışlar öyle:))
Kıyafetleri çok yakışmış maaşallah.
Yap-boz ustası olmuş ufaklık, bizim kız yap-boz parçalarını tenceresine koyup yemek yapıyor ancak:)) İlgi ve yetenek meselesi.
Elifcik çok tatlı söylüyor şarkılarını, yerim o dillerini.
İpek'i de özlemişim valla, herzamanki gibi fit duruyor;) selam söyle ona da.

ipek dedi ki...

:)sağol yaseminciim. şarkı söylemeye ikna edinceye kadar akla karayı seçtik umutla o gün. ama kendini şarkı söylerken izlemek hoşuna gitti. devamı gelir sanıyorum:)

umut'a çok benzetiyorlar şükrancıım evet. melihle de çok iyiler şu sıralar maşallah diyelim.benzetince neslihan kızıyor ama benzemiyor mu tarık sence de behlül'e:)elime makinayı alınca bırakamamışım, bi sürü foto var ekliycem inş.
:)) komik geldi bana da özlemciim. çok seviyor melih'i evde de ismi düşmüyor dilinden.
oyuncakcıya girer girmez yapbozlara saldırıyor,kitaplarımız bile yapbozlu kitaplar(timaş'ın)
ya sorma maşallahı var hatun'un. filinta gibi. ben de yavaş yavaş fil inta gibi oluyorum:PP

Adsız dedi ki...

Bayıldım yaa. çok güzel çok şeker:)) ne güzeel söylüyor öyle ısırasım geldi:) Canım yaa mutlaka bu yaz görüşeceğiz inşallah bir türlü kısmet olmuyor küçükleride tanıştırmamız lazım büyük çocuklar tanıştılar..

sukran dedi ki...

:))) ee,benziyor,naapalım,kızsada benzeyeçek,kızmasada;))slm söyle neslihahan'a da,ipeğe de canım..

ipek dedi ki...

yapacak birşey yok bence de, aman huyu benzemesin de değil mi şükü;)

nazime, sen misin adsız yorum bırakan?
büyükler tanıştılar küçükleri de tanıştıralım deyince ilk sen geldin aklıma:)
farklı şehirlerdeyken görüşülüyor aynı şehirde zor oluyor görüşmek;)