7 Nisan 2010 Çarşamba


GEZİ SEZONUNU AÇTIK

Pt. itibariyle bundan sonra her pt tekrarlamak üzere Neslihanla gezi sezonumuzu açmış bulunmaktayız. Zincirleri kırdık artık bizi tutabilene aşkolsun. Gerçi daha çok ipi koparmış gibi halimiz vardı geçen hafta:)) Bir güne bütün İstanbul'u sığdırmak istercesine bi oraya bi buraya koşturup durduk.
İlk hafta ilk olarak Aksaray'a oradan Sultanahmet'e gittik. Yürüyerek Gülhane Parkına indik. Çocukların da çok hoşuna gidince vaktimizin çoğunu burada geçirdik. Eminönüne kadar tekrar yürüdük ve çocuklar gemiye binmek isteyince karşıya Üsküdar'a geçmeye karar verdik.(belli bir gezi planımız yoktu, rüzgar nereye sürüklerse) Üsküdar'da namaz ve yemek molasından sonra tekrar Eminönüne döndük. Tahtakale'de dolaşırken hava kararınca akşam olduğunu farkettik:) istemeye istemeye evin yolunu tuttuk.

Eve vardığımızda saat 9' u geçiyordu sanırım. Sabah 10'dan akşam 9 a kadar gezmişiz:) Aslında ilk günden bu kadar geç dönüp evdekileri korkutmamaktı niyetimiz ama hava güzel olunca, çocuklar da eğlenince vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık.


SULTANAHMET



Yeşilçam filmlerinden fırlamış gibiler




Ayakkabılarının altında yay var sanki


GÜLHANE

Minik kankalar



Büyük kankalar:)







EMİNÖNÜ








4 yorum:

sukran dedi ki...

aaaah,ah şimdi istanbulda olak vardı anasını satiiim;)imrendim walla ipekim,ama bir taraftanda sizin adınıza zevindim,inş.devamı gelir,bool bol gezersiniz,bizde fotolarınıza bakarız,gözümüz-gönlümüz açılır.hakikaten,elifin o fotosu çok hoş çıkmış,sanki gizli bir güçle yukarı doğru yükseliyor:)))iyi yakalamışsın;)

bielifmiktari dedi ki...

Koca bir masssssallah diyoruz size..tutututu...Nesliyi de gordum cok sevindim..Selamimi soyle ipek..Yazin geldigimde insallah gorusuruz..Gelmeyi cok istiyorum bu sefer..bir aksam da ismaille insallah..hela olsun size tekrar diyemeden gecemicem..optum..

ipek dedi ki...

ya şükrancıım tam zamanı istanbul'u gezmenin. erguvanlar, laleler,...
bugün ailecek emirgandaydık. geçen yıl sükranla gelmiştik diye seni andık. ama hiç seninle gezdiğimiz zamanki gibi değildi, bu haliyle görmeni çok isterdim!!
sanki uzaylılar uzay araçlarına çekiyor gibi hakkatten sen söyledikten sonra dikkat ettim de:))

evet elifcim evde pas tutmaya başlamıştık ki şeytanın bacağını kırdık. gün içinde metrobusten in otobuse bin ondan in öbürüne bin çocuklarla canımız da çıkıyor ama değer.
selamını söyleyeceğim inş.ben de öptüm. yaza uzun uzun görüşelim artık lütfen!

ipek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.