28 Eylül 2009 Pazartesi

*Geçenlerde oturma odasına girince bütün yastıkların umut ve elif tarafından yerlere atılmış olduğunu görünce sinirlendim. Elif hemen savunmaya geçti "biz umut abisiyle oynuyos oynuyos. çok eğlençili oluyo, eğlenyos biz anne ama" dedi:)
*Çok şükür gece yatmadan süt içme alışkanlığı kazandı. Birkaç haftadır her akşam bir su bardağı ılık ballı sütü pipetle içiyor. Dün gece "anne ...... ver" dedi. (şimdi tam hatırlamıyorum ne dediğini) Daha sonra "dibet istiyom dibet, şaşırdım anne" dedi:)
*"t" ye "k"diyor. (zeynep de "k"lere "t" derdi:))
tuna-kuna, tarık-kayık, tavuk-kayuk, top-kop, taş-kaş,....:)
*Umut'a çoğu zaman Umut Abi demekle birlikte bazen Umut Abisi ve Umut dediği de oluyor.
Bülent'e de ya babası ya da Bülent baba diyor.
umut'a ismiyle hitap ettiğinde "umut abi" diye düzeltince babasına da bülent baba demeye başladı:)
* "yapamıyorum, taşıyamıyorum" gibi olumsuz kelimeleri "yapamıyomıyom, taşıyamıyamıyamıyom..." şeklinde ekolu söylüyordu:) Çok hoşumuza gidiyordu. Son günlerde düzgün söylemeye başladı:(
*çikolata-luluda
limonata-munoda
otur-ödle (ne alakaysa)
şibşiğşuğ-bişibişu
*09.10.2009 Umudi sünnet oldu. İzin verirse fotoğraflar bir dahaki sefere.

1 yorum:

OZY- dedi ki...

Maaşallah dili açılmış şekerin, ee bizim kızla bir araya geldiklerinde kaynatırlar artık:))
Yengenle ilgili anlattıkların hüzünlendirdi beni, ince ruhlu arkadaşım benim...