29 Kasım 2008 Cumartesi



Özlemin hediyesi olan elbise büyük gelince kaldırmak üzere kenera ayırmıştım. Elif yeni olduğunu anladı ve kaldırdığım yerden buldu çıkardı. Giyemese de günlerce elinden düşürmedi:)

*** *** *** *** ***

GÜLÜMSEYİİİİN!


Abisinin fotoğraf makinası görünümündeki kalemtraşını bulunca önce şöyle bi evirdi çevirdi ne olduğunu anlayınca da hemen gözüne götürüp beni çekti:)

KÜSTÜM ÇİÇEĞİ

Sonra yine neye darıldıysa büktü dudağını:( üzülüyorum ama çok da şeker buluyorum bu hallerini)

Okadar uzun süre hareketsiz duruyor ki Cansız Manken Vahe'ye taş çıkartır:)

*** *** *** *** ***

PHOTOFUNİA



*** *** *** *** ***

GRİP 2. TURA BAŞLADI:(

Hain gpip hepimizi sırayla kırdı geçirdi ama yetmedi ikinci tura başladı:((

Daha öncekinde ateş olmadığı için antibiyotik kullanmadan geçirebilmiştik.

Dün gece Elif çok şiddetli öksürmeye başladı yine. Sabaha karşı ateşi de artınca hemen dr. a götürdük. Bu sefer antibiyotiksiz kurtulamadık:( Umarım çabuk atlatırız.
Kilo konularına hiç girmek istemiyorum. Sadece, aylardır zorla aldığı -bizim için altın değerinde olan- birkaç yüz gramı da bu dönemde vermiş diye not düşsem kafi:((
Anneannesi yakında gelecek olmasına rağmen Elif'in hasta ve iştahsız olduğunu duyunca kendi elleriyle yaptığı tarhanadan göndermiş dün hemen. Bugün elime geçer geçmez hemen yaptım. Yarım kase kadar yedi ve biraz olsun gözü açıldı çok şükür.

2 yorum:

sukran dedi ki...

ipekim,geçmiş olsun tatlım,çok üzüldüm hasta oluşunuza.bu çocuklar çiçek gibi yaaa,hemen bir hastalıkta soluveriyorlar,kilo problem değil canım,yeterki sağlıkları yerinde olsun,ama insan anne olunca biraz kilosuda olsun istiyor tabi,haklısın,neyse bizimkilerde ilerde biraz alır inş;)şu küsme hareketine bende bayılıyorum elif in,canım benim yaaa,ne kadar masum gözüküyor,aynı zamanda insanın içide burkuluyor gerçekten ama çok hooooş:)fotofinia nızda çok güzel olmuş canım.çok çok öpüyorum sizi..

ipek dedi ki...

:))teşekkür ederim şükrancıım.