10 Ağustos 2008 Pazar

BOL İĞNELİ BOL TAHLİLLİ BİR HAFTA

Aydın'dan döndüğümüzden beri Elif'in hafif ateşi ve ishali vardı. Dişinden dolayı olabileceğini düşünerek çok üzerinde durmamıştım. Ama geçen pazar kakasında kan görünce hemen Bülent'i çağırdım ve vakit kaybetmeden acile götürdük Elif'i. Yapılan tahlil sonrasında maalesef bağırsaklarının iltihaplandığını öğrendik:( Acildeki dr. Desefin adinda 5 iğne verdi ve ertesi gün mutlaka kontrole getirmemizi söyledi. Bir sonraki gün dr. hastalığının yanında Elif'in çok gelişememiş olmasının üzerinde de durdu. Zinko ve multivitamin verdi. Ayrıca haftada bir yaptırılmak üzere yine B12 iğneleri verdi:((ah bu iğneler!:(
Rahatsızlığı için verilen antibiyotikler biter bitmez Elif'i tekrar görmek istediğini söyledi. İğnelerden sonra yaptırdığımız tahliller çok şükür temiz çıktı. Bu sefer de Dr. umuz Elif'in çölyak hastası olabileceğinden şüphelendi. Bağırsak iltihabı, ishal, iştahsızlık, iyi gelişememe vs. gibi belirtiler bu hastalığın belirtileri olabilirmiş. Onun için tekrar tahlil yapıldı. İğneleri bitti diye sevinmeye kalmadı kuzucuğun canı bu sefer de kanı alınırken yandı:(
Tahlil sonuçlarını perşembe günü alacağız.Heyecanla biraz da korkuyla sonuçları bekliyoruz. İnşallah korktuğumuz olmaz.:( Yoksa ömür boyu zor bir diyet uygulamak zorunda kalacak:(
08-08-08

8 Ağustos kızımın ve benim birlikte kutlayacağımız ilk doğum günümüzdü. O gün Bülent'in gece geç sattlere kadar çalıştığı gün olduğu için doğum günümüzü bir gün gecikmeli kutladık. Kendim için büyük boy Elif'e de küçük boy olmak üzere iki pasta aldık. (Bülent'in bir pastayla kurtulmasına izin vermedim:P) Uzun zamandır görüşemediğimiz Levent Amcamız da o gün işi icabı İstanbul'daydı ve gün içinde ziyaretimize geldi. İşin ilginç kısmı onun doğum gününün de 8 Ağustos olmasıydı:) Toplu nikah, toplu sünnet gibi toplu doğumgünü kutlaması yaptık:))
*Çarşamba sabahı Belçika'dan Neslihan ve yakışıklı oğlu İbrahim bize geldiler ve birkaç gün kaldılar. İbrahimle tanışma ve Neslihan'ı daha iyi tanıma fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum.
*Şükrancıım hediyelerin için çok teşekkür ederim tekrar.

BİRKAÇ TATİL FOTOSU DAHA

Bozuk makinamızdan aktardığım son pozlar:)
Geçen sefer yazmayı unutmuşum.3 hafta ayrılıktan sonra Aydın dönüşü Elif'in babasını unutacağını en azından kucağına gitmek istemeyeceğini düşünmüştüm. Ama hiç düşündüğüm gibi olmadı. Havaalanında babasını görünce resmen gözleri parladı ve gülümseyerek babasının kucağına atladı.:)


havuzu da...




kumu da çook sevdik.

4 yorum:

Kocatekin Ailesi dedi ki...

İpekciğim selamlar,
Bloğumuza bıraktığın yorumu daha yeni gördüm maalesef. Çok memnun oldum. Adaşım çok tatlı olmuş maşallah. Allah Analı Babalı büyütmenizi nasip etsin. Seninle iletişim kuracağım bir mail adresi verebilirsen sevinirim.

Sevgilerimle
Leyla ( Yurttan )

Anne ve Bebisi dedi ki...

ah yaaaa:( Aklimdaydi Ipek vallahi ama ah iste ah:((

Cok uzgunum arkadasim# cok ozur dilerim :(

Guzel Elif Leyla'mla dogumgununuz -maalesef gecikmeli:(- kutlu olsun. Anali kizli, abiniz ve babanizla ve de tum sevdiklerinizle nice nice dogumgunlerine:)

Tahlil sonuclari ne oldu?

ipek dedi ki...

merhaba leyla, bu durumda 8 ay kadar sonra görmüşsün yani yorumu:) çok iyi:)
mail adresim usina99@hotmail.com
mailleşelim inş.
görüşebilmek dileğiyle.
yakışıklı oğlunu öpüyorum..

esracim sorun değil..
senin de d günün kutlu olsun.
ben de senin d gününü maille kutlamıştım..

http://www.milupa.com.tr/
ayrıca bu adresten kaan'a klip de hazırlamıştım:) ulaşmadı mı?

tahlil sonuçları iyi teyzesi çok şükür..

bu arada bugün yasemin bizdeydi, kulakların çınladı mı:)

OZY- dedi ki...

Ben de geçmiş doğumgününüzü kutluyorum İpekcim, Allah sağlıklı-sıhhatli-imanlı-uzun-hayırlı ömürler versin size.
Tahlillerin temiz çıktığına çok sevindim...