16 Ağustos 2011 Salı

KÖY FOTOĞRAFLARI

Köyün hemen girişindeki leylek yuvası ve yuvalarındaki leylekler.
(Havada görmeyi tercih ederdim:))

Enes&Umut

Her türlü börtü böcekle arası kötü olan, hatta ufacık karıncaya bile tahammülü olmayan karakuzu tam bir hayvansevermiş de haberimiz yokmuş.




kuzen, abla, arkadaş, kanka,...

Dayımla..





Hele tavuklara bayıldı. Kümese daldı, kendisi gibi minik olanları gözüne kestirdi ve yakalayıp yakalayıp havaya atıp uçurmaya çalıştı. (Kümesteki fotoğrafların hepsi zoomlanarak çekilmiştir!)






Amcamla..

Amcamın çocukların yaramazlığına çok müsamahalı olduğunu söyleyemem.
Amcamlarda adamcağız odasında uyurken Elif kolonya şişesiyle onun odasına girip, parmağını gözüne sokarak uyandırıp, avucunu açmasını istemiş. Amcam da açmış:) Elif'e karşı nasıl bir sevgiyse artık, olanları bize gülümseyerek(!) anlattı. "Çocuk işte, ne bilsin" diyor. Aynı şeyi başka biri yapmış olsaydı n'olurdu, düşünmek bile istemiyorum.:)

Her yıl biraz daha ufalan Pakize yengemle:(



*** Ramazanda çok enerjik olamadığım için çocukları dışarı çıkaramıyorum. İftar sonrası da geç oluyor. O yüzden günümüzü çoğunlukla evde geçiriyoruz. Çocuklar da her gün internetten animasyon film izliyorlar. Elif mutfağa gelip, "ne izleyebiliriz, aklına güzel bir film geliyor mu?" diye sordu. "Hop olabilir, abine söyle onu açsın" dedim gönderdim abisinin yanına. Çok geçmeden Umut geldi, "Anne zıp ne ya?" diye soruyor:)) Hop lamak- zıp lamak...:) Hop odaya gidene kadar zıp olmuş:)
***TV izliyoruz.. İki kız sarılmış ağlıyorlar. Ama çıkan ses daha çok gülme sesine benziyor. Elif ,"Ya bunlar da gülyo mular, ağlıyo mular belli değil" (mi?- mı? larda hiçbir gelişme yok!)
***Bugün yine sinirli kalktı.. "Yaa, o kadar da bislimlah diyorum, yine kötü rüya görüyorum, yine kötü rüya görüyorum.."

4 yorum:

OZY- dedi ki...

Büyüdükçe güzelleşiyor bu kız maaşallah:) Bizim kız da "Rabbena" yı okuyor yatarken,aynen Elif gibi kötü rüya görünce de kızıyor:)

OZY- dedi ki...

Umut'unda boyu uzamış bayağı, delikanlı olmuş maaşallah.
Yorumları taksit taksit yazıyorum, çünkü site geçen sefer düzgün açılmamıştı.

OZY- dedi ki...

3. taksit yorum Aydın fotolarına:))
Elif çok tatlı olmuş şu "kadınsı" elbisesiyle:)) Hacer Halama gösterdim, "maaşallah çok tatlı, annesi gibi narin" dedi.
Siz de bizim gibi "çok kişilik" olmayı seviyosunuz(deyim Asude'ye ait)Bol tantanalı ama zevkli oluyor di mi?
Elif'in narin görüntüsüne rağmen hep motor gelişimi erkek çocuk gibi güçlü seyretti maaşallah. Herkesin harcı mı o kadar top sektirmek;))

ipek dedi ki...

1-Birçok kişi seninle aynı fikirde;)
Hem bu yaz biraz gelişti sanki. Tepkiler o yönde.
2-Umut da uzadı evet. Ama Ömer farkı bayağı açtı. Özellikle o çok boy attı maşallah.
3-Ya ya Geçen gün hayvanat bahçesini gezerken, üstelik tam da su aygırının önündeyken aramamış mıydın beni. "aklıma geldin" diye. Şimdi de "halam annesi gibi narin" dedi diyorsun. Hangisine inanayım;)

Valla çok kişilik belli bir zamana kadar güzel de sonra yoruluyor insan. Bizim grubun yaş ortalaması küçük olduğundan üzerime düşen iş ve sorumluluk büyük olduğu için sanırım.

Videoya çektim top sektirmesini:) Eklerim yakında ins.