16 Şubat 2008 Cumartesi

:PPP

Annecim sonunda bana yakışan saç modelini buldun. Tebrikler! Seni alkışlıyorum.


Böyle biraz yaşlı tonton ninelere benzemişim, üstüm de ıslanmış ama...


Rica etsem birkaç poz fotoğrafımı çekebilir misin acaba???


İlk fotoğrafı babamın kucağında çek.



Bir tane otururken...



Bir tane yatarken...




Biri de profilden olsun.


Gülerkeeen...



Saklanmaya çalışırken...




Yerde yuvarlanırken de çek, tamaaam..




Dur bir sn. anne bunu sakın çekme!!

Ne dersin artık yeter mi ?

Çok yoruldum da ben.


Uykum da geldi zaten.



He he! Ben yapacağımı bilirim:)


İnanmıyorum! Bu da işe yaramadı:(



Sana söylüyorum anne...



Don't take my photo please!

Do you understand me?



Yok yok ne desem boş:(



Hu huu! Sana söylüyoruum.


Bak yalvarıyorum ama:((


Annem beni niçin hiç dinlemiyor. Sinirlerim bozuldu valla.



Ama ben sadece birkaç poz demiştim. ühü ühüüüüüüüüü!!!!


1 yorum:

OZY- dedi ki...

Maaşalah çok güzel olmuş,çook yakışmış annesi saç modeli.Eee maaşallah bu kadar saçı olunca gelin başı bilem yapılır bu kıza:)